هکرهای سرور های انویدیا در حال فروش اطلاعات مسروقه هستند

انویدیا پس از تایید حمله سایبری به سرورهای خود اطلاعات مسروقه را رمزگذاری شده خواند. اما خبرهای منتشر شده کنونی نشان می‌دهد هکرها در حال  افشای اطلاعات به سرقت برده شده در اینترنت هستند. پیش از این انویدیا با تایید حمله هکر ها اعلام کرده بود این اقدام منجر به اختلال در سرویس خدمات این […]

انویدیا پس از تایید حمله سایبری به سرورهای خود اطلاعات مسروقه را رمزگذاری شده خواند. اما خبرهای منتشر شده کنونی نشان می‌دهد هکرها در حال  افشای اطلاعات به سرقت برده شده در اینترنت هستند. پیش از این انویدیا با تایید حمله هکر ها اعلام کرده بود این اقدام منجر به اختلال در سرویس خدمات این شرکت نخواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از تایید هک سرورهای این شرکت یک گروه هکری به نام $Lapsus خود را به عنوان مسئول این حمله معرفی کرد. این گروه انویدیا را تهدید کرد در صورت اینکه بخواهد اطلاعات این شرکت فاش نشود باید درایور محصولات به صورت متن باز عرضه شود. پس از آن انویدیا با ارتقای امنیت خود به این درخواست پاسخ منفی داده است. متخصصان امنیت سایبری نیز تلاش کردند تا نسبت به این حمله واکنش مناسبی از خود نشان دهند.

 به گفته این گروه هکری حدود ۱ ترابایت اطلاعات انویدیا در اختیار آنها قرار دارد که ۲۵۰ گیگابایت آن مربوط به داده های سخت افزاری مانند پردازشگر گرافیکی است. این گروه هکری پیش از این درخواست برداشتن محدودیت کارت های گرافیک در زمینه استخراج رمز ارز ها را داشته است.

به گفته انویدیا پس از بررسی حادثه هنوز هیچ مدرکی در رابطه با ارتباط این حمله و درگیری روسیه و اوکراین دیده نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال