NVIDIA Shield به بازار عرضه شد؛ شروع قیمت ها از 299 دلار

تبلت قدرتمند انویدیا Shield هم اکنون پس از شایعات فراوان به بازار عرضه شده است. این تبلت هفته ی گذشته به طور رسمی از شرکت معرفی شد و اکنون در قفسه ی فروشگاه ها موجود است. این تبلت را میتوان با قیمت 299 دلار مستقیما از فروشگاه آنلاین شرکت در آمریکا تهیه کرد. این قیمت را […]

تبلت قدرتمند انویدیا Shield هم اکنون پس از شایعات فراوان به بازار عرضه شده است. این تبلت هفته ی گذشته به طور رسمی از شرکت معرفی شد و اکنون در قفسه ی فروشگاه ها موجود است.

این تبلت را میتوان با قیمت 299 دلار مستقیما از فروشگاه آنلاین شرکت در آمریکا تهیه کرد. این قیمت را برای خرید دسته ی بازی وایرلس این تبلت پرداخت نمی کنید.

اگر این گیم پد را نیز می خواهید باید 60 دلار اضافه پرداخت کنید تا صاحبش شوید. لوازم جانبی و یک نسخه ی دیگر از این تبلت نیز در فروشگاه آنلاین در دسترس است. شما می توانید حتی کاور تبلتتان را مستقیما از شرکت خریداری کنید.

نسخه ی اصلی تبلت مجهز به وای فای و 16 گیگابایت حافظه ی داخلی است. انتظار می رود نسخه ی LTE و 32گیگابایتی این تبلت چندی بعد با قیمت 399 دلار عرضه شود. صفحه نمایش این تبلت 8 اینچی با رزلوشن 1920 در 1200 است که با پردازنده ی ساخت خود شرکت Tegra K1 پشتیبانی می شود، این پردازنده ی چهار هسته ای با کلاک 2.2 گیگا هرتز با یک GPU192-core، از سری کپلر همراه است.

از سایر ویژگی های این تبلت می توان به حافظه ی رم 2 گیگابایتی، دوربین اول و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، پشتیبانی از کارت حافظه ی اس دی و سیستم عامل آندروید 4.4 کیت کت اشاره کرد.

لینک کوتاه | منبع:gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال