این هفته منتظر رونمایی کارت‌های گرافیک GTX 1070 و GTX 1080 باشید

بله درست می‌بینید و هیچ شایعه‌ای در کار نیست؛ به نظر می‌رسد که انویدیا قصد دارد کارت‌های گرافیک GTX 1070 و GTX 1080 با معماری “Pascal” را بسیار زودتر از آن چیزی که انتظارش را داشتیم، معرفی نماید. طبق دعوت‌نامه‌هایی که انویدیا در حال ارسال است، این شرکت قصد دارد تا محصولات جدید خویش با معماری […]

بله درست می‌بینید و هیچ شایعه‌ای در کار نیست؛ به نظر می‌رسد که انویدیا قصد دارد کارت‌های گرافیک GTX 1070 و GTX 1080 با معماری “Pascal” را بسیار زودتر از آن چیزی که انتظارش را داشتیم، معرفی نماید. طبق دعوت‌نامه‌هایی که انویدیا در حال ارسال است، این شرکت قصد دارد تا محصولات جدید خویش با معماری قدرتمند و جدید پاسکال را، در روز جمعه 17 اردیبهشت‌ماه، معرفی نماید.

البته این تاریخ، زمانی است که انویدیا قصد دارد تا محصولات جدید خودیش را معرفی کند و نمی‌توانیم همزمان با این تاریخ شاهد ورود این محصولات به بازار باشیم. همچنین انتظار می‌رود تا همزمان با معرفی شدن این کارت گرافیک، شرکای انویدیا بخواهند محصولات خود بر اساس این دو کارت گرافیک را نیز پیش روی کاربران قرار دهند.

این تمام موضوع نیست و از طرف دیگر اعلام شده که در همین زمان می‌توانیم شاهد معرفی شدن عنوان Battlefield 5 که توسط شرکت DICE توسعه داده شده، باشیم. اما آیا این دو ارتباطی با یکدیگر دارند؟ آیا امکان اجرای این بازی در رزولوشن 4K به کمک تنها یک کارت گرافیک انویدیا وجود خواهد داشت؟ این‌ها سوال‌هایی هستند که برای یافتن پاسخ آنها چاره‌ای جز منتظر ماندن نداریم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال