انویدیا از هوش مصنوعی Neuralangelo برای خلق مدل های سه بعدی رونمایی کرد

هوش مصنوعی جدید انویدیا می تواند ویدیوهای دو بعدی را به مدل های سه بعدی تبدیل کند. تمام اشیای موجود در ویدیو با کمک این هوش مصنوعی از تمام زوایا به یک مدل سه بعدی با حفظ اندازه تبدیل می شوند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوش مصنوعی انویدیا با آنالیز فریم […]

هوش مصنوعی جدید انویدیا می تواند ویدیوهای دو بعدی را به مدل های سه بعدی تبدیل کند. تمام اشیای موجود در ویدیو با کمک این هوش مصنوعی از تمام زوایا به یک مدل سه بعدی با حفظ اندازه تبدیل می شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوش مصنوعی انویدیا با آنالیز فریم های مختلف از شی درون ویدیو در زوایای مختلف قادر به ساخت مدل سه بعدی از آنها است. به گفته انویدیا هوش مصنوعی Neuralangelo مبتنی بر مدل قدیمی Instant NeRF ساخته شده است. این مدل با دریافت جزئیات اشیا، رنگ، بافت و الگوهای آن را حفظ کرده و سپس آن را به فضای سه بعدی وارد می کند. این نسخه از هوش مصنوعی به دلیل توانایی در دریافت اطلاعات پیچیده مانند بافت اشیا نسبت به نسخه قبلی پیشرفته تر است.

انویدیا در توضیح این هوش مصنوعی گفته است مدل هوش مصنوعی این شرکت پس از فیلم برداری با پهباد قادر است مدل های سه بعدی بسازد و بدین ترتیب می توان مکان های واقعی در بازی ها ایجاد کرد. بنابراین زمینه کاربرد این مدل علاوه بر بازی های ویدیویی، در حوزه هایی مانند رباتیک، واقعیت مجازی، معماری و هنر خواهد بود.

حتی ویدیوهای ساخته شده با موبایل نیز می توانند به مدل های سه بعدی تبدیل شوند. در این صورت امکان ساخت پروژه های سه بعدی در موبایل برای کاربران فراهم است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال