معماری جدید Ampere انویدیا تا سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد

شرکت انویدیا اعلام کرده است که از سال 2020 معماری جدید Ampere را روی کارت های گرافیک خود معرفی خواهد کرد. طبق اطلاعات کمیسیون اقتصادی ECC ، اکنون این شرکت بر روی معماری Ampere تمرکز کرده است و با شرکای خود نیز در تولید این نوع جدید همکاری خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

شرکت انویدیا اعلام کرده است که از سال 2020 معماری جدید Ampere را روی کارت های گرافیک خود معرفی خواهد کرد. طبق اطلاعات کمیسیون اقتصادی ECC ، اکنون این شرکت بر روی معماری Ampere تمرکز کرده است و با شرکای خود نیز در تولید این نوع جدید همکاری خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز ، انویدیا قرار است از معماری جدیدی در کارت های گرافیکی خود استفاده کند که احتمالا برپایه‌ی لیتوگرافی ۷ نانومتری است و عملکرد انها را بهبود خواهد بخشید. پیش از این معماری Turing بر پایه لیتوگرافی ۱۲ نانومتری بهترین عملکرد را داشت. تکنولوژی ۷ نانومتری EUV استفاده شده در این معماری مربوط به شرکا سامسونگ است و انویدیا کار روی این معماری را از سال 2018 آغاز کرد و اعلام کرده که تا نیمه اول سال 2020 از آن رونمایی خواهد کرد.

بنظر میرسد انویدیا تولید این کارت های گرافیک را به شرکت سامسونگ بسپارد. دلیل انتخاب سامسونگ برای تولید کارت های گرافیک انویدیا این است که سامسونگ رتبه اول تولید تراشه‌هایی با فناوری EUV در جهان را داراست. زیرا پیش از این شایعه شده بود که TSMC در تولید انبوه تراشه‌های ۷ نانومتری ضعیف کار کرده است و کیفیت نامطلوب تراشه‌های ۷ نانومتری AMD مربوط به TSMC بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال