ایده جدید انویدیا؛ استفاده از آواتارهای دیجیتالی به عنوان سخنران های کنفرانس

برای اولین بار در یک مراسم کنفرانس از آواتاری واقع گرایانه به جای سخنران انسانی استفاده شد. انویدیا در مراسم سیگراف ۲۰۲۲ از آواتار واقع گرایانه رونمایی کرد که علاوه بر امکان برگزاری کنفرانس به جای سخنرانی های انسانی میتواند با لهجه های مختلف نیز صحبت کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، […]

برای اولین بار در یک مراسم کنفرانس از آواتاری واقع گرایانه به جای سخنران انسانی استفاده شد. انویدیا در مراسم سیگراف ۲۰۲۲ از آواتار واقع گرایانه رونمایی کرد که علاوه بر امکان برگزاری کنفرانس به جای سخنرانی های انسانی میتواند با لهجه های مختلف نیز صحبت کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در جریان برگزاری مراسم سیگراف شرکت انویدیا نمایی از آینده متاورس را نمایش داد. در این مراسم باتوجه به جلوه های بصری نکات مختلفی در رابطه با سخنرانی افراد از طریق نمایشگرها به نمایش درآمد. تمرکز اصلی در این کنفرانس روی آواتار و چگونگی پیشرفت آن از طریق ابزارهای تیم سبز بوده است.

 به گفته انویدیا با کمک ابزارهای عضلات صورت در آواتار ها امکان شبیه سازی وجود داشته و حتی در چهره آن ها می توان احساسات را نشان داد. طبق گزارش کامپیوتر ولد که در این مراسم حضور داشته است این آواتار ها توانسته بودند احساسات را به گونه ای بیان کنند که در برابر آن ها سخنران های انسانی کاملاً بی احساس به نظر می رسند. در برخی مراسم ها سخنران های انسانی به دلیل عدم تمرین لازم عملکرد خوبی نیز ندارد.

 اما نمایش انویدیا در این مراسم نشان داد با توجه به اینکه اکثر رویدادها مجازی شده اند، چرا باید از سخنران های انسانی استفاده کرد. سخنران های انسانی در هنگام حضور روی صحنه می توانند با مشکلاتی مانند استرس مواجه شوند. به طوری که امکان اجرای مناسب به همین دلیل وجود نداشته باشد یا به دلیل مشکلات شخصی و یا بیماری پتانسیل لازم برای اجرا را از دست داده باشند. به همین دلیل ممکن است اکنون زمان استفاده از آواتارها باشد. آنچه که در مراسم سیگراف توسط انویدیا به نمایش درآمد آواتاری واقع گرایانه با توانایی ابراز حالات چهره و تغییر آهنگ گفتار بود. به طوری که باعث لذت بردن بیننده شد. این آواتار توانست به جای یک فرد واقعی بسیار واقع گرا اما با ساختاری دیجیتالی به نظر برسد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال