PNY دو مدل جدید کارت‌های گرافیک GTX 950 و GTX 960 را معرفی کرد

شرکت PNY پس از عرضه کردن کارت‌های گرافیک GTX 950 و GTX 960 حالا نسخه‌ی XLR8 OC Gaming از این محصولات را معرفی نموده تا علاوه بر طراحی فوق‌العاده خوب این کارت‌ها، قدرتی بسیار بالا را نیز پیش روی کاربران قرار دهد. همزمان با معرفی این محصولات، سازندگان سعی کرده‌اند تا با راه‌اندازی یک سایت با […]

شرکت PNY پس از عرضه کردن کارت‌های گرافیک GTX 950 و GTX 960 حالا نسخه‌ی XLR8 OC Gaming از این محصولات را معرفی نموده تا علاوه بر طراحی فوق‌العاده خوب این کارت‌ها، قدرتی بسیار بالا را نیز پیش روی کاربران قرار دهد. همزمان با معرفی این محصولات، سازندگان سعی کرده‌اند تا با راه‌اندازی یک سایت با این آدرس برای گیمرها، به بهینه‌سازی سیستم آنها و همچنین آموزش روش‌های مختلف برای انتقال بهترین تجربه ممکن از اجرای بازی‌ها، کمک نمایند.

این کارت‌های گرافیک جدید به دو فن قدرتمند برای خنک کردن سیستم مجهز شده‌اند که می‌تواند گرمای تولید شده توسط کارت گرافیک را تا حد ممکن کاهش دهد. اینطور که آنها اشاره کرده‌اند این فن‌ها و سیستم خنک‌کنندگی آن نیز می‌تواند بهترین روش برای خنک کردن کارت گرافیک باشد. زمانی که کارت گرافیک بیکار باشد نیز حالتی برای عدم فعالیت فن‌ها وجود دارد تا از مستهلک نشدن آنها اطمینان حاصل گردد.

اما در مورد خود کارت‌های گرافیک باید اشاره داشته باشیم که این محصولات جدید از مدار صفحه چاپی 8 لایه با کیفیت بسیار بالا تولید شده‌ و می‌توانند طول عمر بالایی نیز داشته باشند. سازندگان نیز به قدری از محصول خود اطمینان دارند که وارانتی 3 ساله را برای آن در نظر گرفته‌اند.

pny-geforce-gtx-960-4gb-xlr8-oc-gaming-002

شاید بتوانیم بگوییم که خرید کارت گرافیک GTX 960 XLR8 OC Gaming می‌تواند بسیار عاقلانه باشد چرا که علاوه بر اینکه این کارت، پیشرفته‌ترین نسخه از GTX 960 می‌باشد که تا کنون توسط PNY تولید شده، نسبت ارزش به قدرت این کارت نیز بسیار بالا می‌باشد. فرکانس پایه این کارت در حالت پایه 1203 مگاهرتز بوده و در حالت بوست به 1266 مگاهرتز افزایش پیدا می‌کند و همچنین قرار است در دو مدل 2 و 4 گیگابایت عرضه گردد. همچنین GTX 960 XLR8 OC Gaming تنها به 120 وات نیرو برای تامین برق خود نیاز خواهد داشت. در نتیجه می‌توانیم بگوییم که این محصول قدرتمند می‌تواند از پس بسیاری از عناوین قدرتمند بازار برآید. نسخه‌های 2 گیگ و 4 گیگ از این کارت گرافیک به ترتیب 174.90 و 184.90 یورو قیمت خواهند داشت.

از طرف دیگر، کارت گرافیک GTX 950 XLR8 OC Gaming که تنها 65 وات برق مصرف می‌کند، با کلاک پایه 1152 مگاهرتز که در حالت بوست به 1342 مگاهرتز افزایش پیدا می‌کند، می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای اجرای بازی‌های با گرافیک بالا باشد. هر چند این کارت شاید نتواند قدرت برادر بزرگ‌تر خود را داشته باشد، اما می‌تواند بسیاری از بازی‌ها را در بهترین حالت ممکن اجرا نماید. سازندگان قصد دارند این کارت را با قیمت 139.90 یورو در اختیار کاربران قرار دهند.

هنوز زمان عرضه این محصولات مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال