اٌکو (OCCO) ارز دیجیتالی با الگوریتمی منحصر به فرد

رمز ارز اٌکو (OCCO)، ارزی دیجیتالی است که قرار است توسط گروه علمی پژوهشی آورکلاک در نیمه اول مهر ماه امسال عرضه شود. این رمز ارز الگوریتمی منحصر به فرد دارد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. با پدیدار شدن ارزهای دیجیتال در دنیای سایبری و استقبال کاربران و سرمایه گذاران از رمز […]

رمز ارز اٌکو (OCCO)، ارزی دیجیتالی است که قرار است توسط گروه علمی پژوهشی آورکلاک در نیمه اول مهر ماه امسال عرضه شود. این رمز ارز الگوریتمی منحصر به فرد دارد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

با پدیدار شدن ارزهای دیجیتال در دنیای سایبری و استقبال کاربران و سرمایه گذاران از رمز ارزها، به تعداد این نوپاهای عرصه سرمایه گذاری آنلاین روز به روز افزوده شده است. در ابتدا پارامترهای محبوبیت ارزهای دیجیتال میزان قیمت اولیه، وایت پیپرهای آن‌ها و چشم انداز آن رمز ارز و از این قبیل موارد بود. اما با گذشت زمان و افزایش ارزش اقتصادی و کاربران رمز ارزها ، بحث امنیت و ایمن‌سازی آن‌ها بیش از پیش مورد توجه کاربران، سرمایه گذاران و طراحان و توسعه دهندگان ارزهای دیجیتال قرار گرفت.

در این بین رمز ارزی تحت عنوان اُکو به تازگی معرفی شده که به طور اختصاصی به موضوع امنیت ارزهای دیجیتال بر بستر شبکه بلوکی (بلاکچین) تمرکز دارد.
اُکو نام این ارز دیجیتال است که توسط تیم آورکلاک طراحی شده است. گروه علمی پژوهشی آورکلاک صاحب امتیاز و پدید آورنده پروژه رمز ارز اُکو است که با بیش از ده سال فعالیت در زمینه امنیت سایبری ، سه سال زمان صرف طراحی و توسعه پروژه اکو کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تکنا، آورکلاک اعلام کرده که اُکو دارای کیف پول اختصاصی خود است که از فناوری (cool wallet) استفاده می کند . این قابلیت برای نخستین بار است که قرار است ارائه شود و این بدان معنی است که اُکو فارغ از یک رمز ارز، یک پلتفرم اختصاصی نقل و انتقال مالی بر بستر بلاکچین است ولی با امنیت بیشتر نسبت به سایر رمز ارزها.
با ورود اُکو به دنیای رمز ارزها، بدون شک اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود؛ از جمله آن ها می توان به کاهش میزان آمار سرقت رمز ارزها، ایمن‌تر شدن فضای ارزهای دیجیتال، اطمینان خاطر بیشتر کاربران و سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در حوضه رمز ارزها و افزایش پذیرنده‌ها از رمز ارزها در معاملات خود اشاره کرد.

طبق اخبار و گزارشات منتشر شده از سوی تیم آورکلاک ، رمز ارز اُکو در ماه سپتامبر 2020 (اوایل مهر ماه امسال) عرضه خواهد شد.