بسته امنیتی ماه اکتبر سامسونگ برای گوشی‌های گلکسی A8 و J7 پرایم و Core Prime منتشر می‌شود

سامسونگ به‎روزرسانی به آخرین نسخه‎ی سیستم‎عامل اندروید را برای تعدادی از گوشی‎های هوشمندش ارائه داده است. بخواهیم دقیق بگوییم، گوشی‎های گلکسی A8 و J7 پرایم و Core Prime شروع به دریافت این آپدیت کرده‎اند که به همراه آن بسته‎ی امنیتی اندروید برای ماه اکتبر نیز قرار دارد. همان‎طور که از تصویر زیر می‎توانید مشاهده کنید، […]

سامسونگ به‎روزرسانی به آخرین نسخه‎ی سیستم‎عامل اندروید را برای تعدادی از گوشی‎های هوشمندش ارائه داده است. بخواهیم دقیق بگوییم، گوشی‎های گلکسی A8 و J7 پرایم و Core Prime شروع به دریافت این آپدیت کرده‎اند که به همراه آن بسته‎ی امنیتی اندروید برای ماه اکتبر نیز قرار دارد.

همان‎طور که از تصویر زیر می‎توانید مشاهده کنید، که فایل‎های build.prop این گوشی‎ها را نشان می‎دهد، این به‎روزرسانی سطح امنیتی را به 1 اکتبر (2016-10-01) افزایش می‎دهد.

gsmarena_003

با توجه به این‎که این آپدیت تازه ارائه شده است، ممکن است تا زمانی که نوتیفیکیشن مربوط به آن بر روی گوشی شما ظاهر شود کمی طول بکشد. اگر نمی‎توانید صبر کنید، با رفتن به بخش تنظیمات گوشی خود می‎توانید به صورت دستی دریافت این به‎روزرسانی را بررسی کنید.