31 شهریور، مجموعه‌ی نرم‌افزاری آفیس 2016 برای سیستم‌عامل Windows عرضه خواهد شد

اولین نسخه‌ی پیش‌‌نمایش از مجموعه‌ی نرم‌افزاری آفیس 2016، ماه مارس توسط مایکروسافت عرضه شد و مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت. دومین نسخه‌ی پیش‌نمایش این مجموعه، دو ماه پیش توسط مایکروسافت عرضه گشت، اما اینبار مایکروسافت از تمامی کاربران ویندوز به آزمایش آن دعوت به عمل آورد و حالا، زمان عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی از […]

اولین نسخه‌ی پیش‌‌نمایش از مجموعه‌ی نرم‌افزاری آفیس 2016، ماه مارس توسط مایکروسافت عرضه شد و مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت. دومین نسخه‌ی پیش‌نمایش این مجموعه، دو ماه پیش توسط مایکروسافت عرضه گشت، اما اینبار مایکروسافت از تمامی کاربران ویندوز به آزمایش آن دعوت به عمل آورد و حالا، زمان عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی از این مجموعه‌ی نرم‌افزاری رسیده است.

خانم Julia White، مدیر مجموعه نرم‌افزاری Office 365 در طی خبری، زمان عرضه‌ی آفیس 2016 را 31 شهریور (22 سپتامبر) اعلام نموده و اذعان داشته که افرادی که از سرویس Volume Liscening مایکروسافت استفاده می‌کنند، می‌توانند از یکم اکتبر، اقدام به دانلود مجموعه نمایند.

اما همانطور که احتمالا باید شما هم حدس زده باشید، آفیس 2016 همراه با ویژگی‌های جدید و متنوعی همچون اضافه شدن “همکاری زنده”، انطباق بیشتر با شبکه‌ی ابری مایکروسافت، دستیار Tell Me (که به دنبال دستیار موفق Clippy توسعه داده شده است) و همچنین رنگ‌ها و شکل و شمایلی جدید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

Office 2016 for Windows to arrive September 22 2

اما چیزی که به خوبی خانم وایت به آن اشاره داشته، هدف قرار گرفتن کاربران حرفه‌ای و همچنین شرکت‌ها با عرضه‌ی آفیس 2016 می‌باشد چرا که امکانات و قابلیت‌های بسیار زیادی در این مجموعه گنجانده شده‌اند که می‌تواند فوق‌العاده جذاب باشد. همچنین مایکروسافت قصد برگزاری کلاس‌های زنده و رسمی برای آموزش کامل و همچنین تمرین آفیس 2016 را دارد.

نا گفته نماند که عرضه شدن این مجموعه در روزهای آخر ماه سپتامبر، چندان هم به تبلت iPad Pro اپل بی‌ربط نیست، چرا که مایکروسافت و آدوبی، از اولین شرکت‌هایی هستند که قصد عرضه‌ مجموعه‌های نرم‌افزاری خود را برای iOS و این تبلت دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، می‌توانید به وب‌سایت رسمی Office مراجعه نمایید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال