نسخه پیش‌نمایش مجموعه‌ی آفیس 2016، برای سیستم‌عامل مک عرضه شد

در حالی که مایکروسافت سخت مشغول کار بر روی نسخه نهایی آفیس 2016 است تا امسال آن را برای مک عرضه کند. اما از آنجایی که این مجموعه نرم افزار کاربردی که محبوبیت فوق العاده در میان کاربران در سراسر جهان دارد، برای آنهایی که نمی‌خواهند تا آخر امسال صبر کنند، ورژن  پیش‌نمایش مجموعه آفیس منتشر […]

در حالی که مایکروسافت سخت مشغول کار بر روی نسخه نهایی آفیس 2016 است تا امسال آن را برای مک عرضه کند. اما از آنجایی که این مجموعه نرم افزار کاربردی که محبوبیت فوق العاده در میان کاربران در سراسر جهان دارد، برای آنهایی که نمی‌خواهند تا آخر امسال صبر کنند، ورژن  پیش‌نمایش مجموعه آفیس منتشر شده است.

نسخه بتا و اولیه مجموعه پرکاربرد آفیس شامل (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook) در حال حاضر برای تمام دستگاه‌هایی که از سیستم‌عامل دسکتاپ اپل بهره می‌برند، در دسترس قرار گرفته است.

با وجود اینکه احتمالا تا ماه‌های آینده مایکروسافت این بروزرسانی نهایی آفیس را اعمال خواهد کرد، اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که از آفیس 2011 استفاده می‌کنید، هم اکنون می‌توانید نسخه بتا از این مجموعه نرم افزار کاربردی را جایگزین آفیس 2011 کرده و از کار کردن با آن لذت ببرید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال