نسخه‌ی پیش‌نمایش آفیس 2016 در اختیار کاربران قرار گرفت

مایکروسافت در ماه ژانویه از آفیس 2016 رونمایی کرد، ولی اطلاعات زیادی از ویژگی‌های جدید یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ویرایش متن در اختیار عموم نگذاشت. سپس مشخص شد که این برنامه برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌هایی که ویندوز 10 را پشتیبانی می‌کنند نیز عرضه می‌شود و با داشتن رابط کاربری مناسب مخصوص گوشی‌ها و تبلت‌های […]

مایکروسافت در ماه ژانویه از آفیس 2016 رونمایی کرد، ولی اطلاعات زیادی از ویژگی‌های جدید یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ویرایش متن در اختیار عموم نگذاشت. سپس مشخص شد که این برنامه برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌هایی که ویندوز 10 را پشتیبانی می‌کنند نیز عرضه می‌شود و با داشتن رابط کاربری مناسب مخصوص گوشی‌ها و تبلت‌های لمسی، باعث خوشحالی بسیاری از علاقه‌مندان مایکروسافت شد.

حالا مایکروسافت از روز دوشنبه به طور رسمی، نسخه‌ی آزمایشی یا همان پیش نمایش را برای کاربران خود عرضه کرده است. این نسخه برای همگی رایگان است و در سایت مایکروسافت (که لینک آن را در آخر این مطلب قرار داده‌ایم) قابل دانلود می‌باشد. اگر شما هم از جمله کاربران رسمی Office 365 هستید، هم اکنون می‌توانید این پیش نمایش را دانلود کرده و نگاهی به آن بیندازید. البته شما هم که Office 365 را در اختیارن دارید مشکلی نیست و با دانلود این پیش نمایش و وارد کردن کد NKGG6-WBPCC-HXWMY-6DQGJ-CPQVG می‌توانید به این نسخه دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که برای امتحان این پیش نمایش نیازی به نصب ویندوز 10 نیست و ویندوز 8 و 7 نیز کار شما را راه می‌اندازد.

مایکروسافت هنوز هم از تغییرات این نسخه از برنامه سخنی نگفته. یکی از کاربران سایت ZDNet بیان کرده که فعلا تغییرات زیادی در نسخه پیش نمایش دیده نمی‌شود و شاید مایکروسافت تا عرضه‌ی رسمی این برنامه تغییراتی را در آفیس 2016 به وجود بیاورد. به هر حال برای دیدن نسخه‌ی کامل آفیس 2016 باید تا پاییز صبر کرد و با منتشر شدن ویندوز 10 برای تمامی دیوایس‌ها منتظر موفقیت این برنامه بود.

برای دانلود این پیش نمایش اینجا را کلیک کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال