تصاویر رسمی رندرهای ساعت جدید گوگل پیش از معرفی منتشر شد

رندر های رسمی منتشر شده از ساعت جدید پیکسل واچ گوگل پیش از رونمایی طراحی آن را نشان می دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در تاریخ بیست و یکم اردیبهشت در مراسم Google I/O از ساعت هوشمند پیکسل خود رونمایی خواهد کرد. درست چند هفته قبل از رونمایی رسمی از […]

رندر های رسمی منتشر شده از ساعت جدید پیکسل واچ گوگل پیش از رونمایی طراحی آن را نشان می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در تاریخ بیست و یکم اردیبهشت در مراسم Google I/O از ساعت هوشمند پیکسل خود رونمایی خواهد کرد. درست چند هفته قبل از رونمایی رسمی از این ساعت رندهایی از آن منتشر شد که طراحی آن را نشان می دهد. علاوه بر لبه های منحنی نمایشگر در این ساعت، به قابلیت هایی مانند گام‌شمار و ردیاب ضربان قلب نیز مجهز خواهد بود.

طی گزارش منتشر شده توسط Xda-Developers، حالا پیش از رونمایی گوگل تصاویر رسمی زنده این محصول در اینترنت منتشر شده است. طبق تصاویر منتشر شده در قسمت راست بدنه این ساعت یک دکمه چرخان دیده می شود. همچنین پیکسل واچ گوگل دارای نمایشگر با لبه های خمیده است. از طرفی با توجه به قرارگیری آرم Fitbit روی این صفحه احتمالاً این ساعت قابلیت ردیابی ضربان قلب  را نیز خواهد داشت.

 گوگل از سال ۲۰۱۴ تا کنون تمرکز ویژه‌ای روی توسعه پلتفرم Wear OS داشته است. اما تا کنون ساعت هوشمندی با برند گوگل به بازار عرضه نشد. با توجه به این رندرها می‌توان نتیجه گرفت به زودی شاهد ساعت هوشمند این شرکت با نام گوگل یا پیکسل خواهیم بود. احتمالا از دیگر ویژگی های این ساعت می توان به Google Assistant و تراشه اگزینوس اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال