معرفی رسمی اپل واچ سری ۸ مجهز به سنسور جدید دمای بدن

اپل واچ سری ۸ اپل مجهز به سنسور جدید دمای بدن به طور رسمی در مراسم Far Out معرفی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در مراسم شب گذشته اپل علاوه‌بر آیفون ۱۴ ، اپل واچ سری ۸ نیز به طور رسمی معرفی شد. از نظر اندازه این ساعت همانند مدل قبلی […]

اپل واچ سری ۸ اپل مجهز به سنسور جدید دمای بدن به طور رسمی در مراسم Far Out معرفی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در مراسم شب گذشته اپل علاوه‌بر آیفون ۱۴ ، اپل واچ سری ۸ نیز به طور رسمی معرفی شد. از نظر اندازه این ساعت همانند مدل قبلی بوده و قرار است در اندازه های ۴۱ و ۴۵ میلیمتری به بازار عرضه شود .علاوه بر آن سری ۸ ساعت های هوشمند اپل به نمایشگر همیشه روشن نیز مجهز خواهند بود. دو ساعت جدید دیگر اپل یعنی اپل واچ SE جدید و اپل واچ اولترا نیز همراه با این ساعت عرضه می شوند.

نسل 8 ساعت های هوشمند اپل علاوه بر سنسور های نسل قبلی سنسور جدید دمای بدن را نیز به کاربران ارائه می کند. طبق اعلام اپل این قابلیت جدید امکان ردیابی دمای بدن با تغییرات یک 0.1 درجه سانتیگراد را برای هر ۵ ثانیه خواهد داشت. همچنین دو سنسور دما یکی در پایین و دیگری در نمایشگر این ساعت قرار داده شده است که قادر است چرخه تخمک گذاری در زنان را به طور ویژه ردیابی کند که یکی از قابلیت های نظارت بر سلامت زنان محسوب می شود.

 سیستم تشخیص تصادف جدید این ساعت نیز همانند سیستم تشخیص سقوط امکان تشخیص تصادف خودرو را خواهد داشت. عمر باتری این ساعت ۱۸ ساعت است که در صورت قرارگیری در حالت کم مصرف تا ۳۶ ساعت افزایش پیدا میکند. اپل برای اولین بار در این ساعت ویژگی رومینگ بین المللی را نیز ارائه کرده است. طراحی اپل واچ سری 8 نسبت به قبل تغییری نداشته اما از نظر عملکرد بهبود هایی در آن دیده می شود. اپل در سری ۸ دو روکش آلومینیومی و فولادی ضد زنگ برای این ساعت در نظر گرفته است و قرار است با چهار رنگ اصلی به بازار عرضه شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال