هدفون‌های Nothing Ear Open به طور رسمی معرفی شدند

شرکت نوآور Nothing، به‌زودی محصول جدیدی را به بازار عرضه خواهد کرد: هدفون‌های بی‌سیم و باز Ear (Open). طراحی این محصول، که پیش از رونمایی رسمی توسط وب‌سایت WinFuture فاش شده است، از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار است. به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، هدفون‌های Ear (Open) از طراحی رایج در هدفون‌های باز پیروی […]

شرکت نوآور Nothing، به‌زودی محصول جدیدی را به بازار عرضه خواهد کرد: هدفون‌های بی‌سیم و باز Ear (Open). طراحی این محصول، که پیش از رونمایی رسمی توسط وب‌سایت WinFuture فاش شده است، از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، هدفون‌های Ear (Open) از طراحی رایج در هدفون‌های باز پیروی می‌کنند. یک بند نرم اطراف گوش قرار می‌گیرد و اسپیکر 14.2 میلی‌متری برای ارائه بهترین کیفیت صدا، در موقعیتی بهینه تعبیه شده است. این طراحی مشابه محصولات برندهای شناخته‌شده‌ای همچون SoundCore و JBL است.

باتری این هدفون‌ها عملکرد قابل قبولی دارد. با هر بار شارژ کامل، می‌توان تا 8 ساعت به صورت مداوم به موسیقی گوش داد. همچنین، با استفاده از کیس شارژ، این زمان تا 30 ساعت افزایش می‌یابد. هرچند که این مقدار نسبت به نسل قبلی هدفون‌های Nothing (Ear 2) اندکی کمتر است. با توجه به طراحی باز این هدفون‌ها، نباید انتظار پشتیبانی از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) را داشت. در هدفون‌های باز، کانال گوش مسدود نمی‌شود و به همین دلیل، صدای محیط اطراف به راحتی شنیده می‌شود.

کیس شارژ این هدفون‌ها طراحی باریک و کشیده‌ای دارد و وزن هر هدفون تنها 8.1 گرم است. علاوه بر این، هم هدفون‌ها و هم کیس دارای استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP54 هستند. از ویژگی‌های جالب این هدفون‌ها می‌توان به پشتیبانی از دستیار هوشمند ChatGPT هنگام اتصال به گوشی‌های Nothing و همچنین حالت تقویت بیس برای علاقه‌مندان به موسیقی با فرکانس‌های پایین اشاره کرد. قیمت دقیق این محصول هنوز اعلام نشده است، اما با توجه به رونمایی رسمی در روز آینده، به‌زودی اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد.

برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.