با جدیدترین و زیباترین نسخه از خودروی کوئنیگزگ آگرا RS با نام “Naraya” آشنا شوید

بدون شک ابر خودروی قدرتمند کوئنیگزگ آگرا RS که یکی از گران‌قیمت‌ترین خودروهای دنیا نیز بوده، چهره‌ی بسیار زیبایی داشته و از اصلی‌ترین خودروها در مسابقات اتومبیل‌رانی نیز می‌باشد. این خودرو در شمایل بسیار متعددی توسعه پیدا کرده و حالا شاهد رونمایی از کیت شماره 127 (Chassis #127) از این خودرو با نام “Naraya” هستیم که […]

بدون شک ابر خودروی قدرتمند کوئنیگزگ آگرا RS که یکی از گران‌قیمت‌ترین خودروهای دنیا نیز بوده، چهره‌ی بسیار زیبایی داشته و از اصلی‌ترین خودروها در مسابقات اتومبیل‌رانی نیز می‌باشد. این خودرو در شمایل بسیار متعددی توسعه پیدا کرده و حالا شاهد رونمایی از کیت شماره 127 (Chassis #127) از این خودرو با نام “Naraya” هستیم که به صورت اختصاصی برای آقای Pasin Lathouras، راننده مسابقات اتومبیلرانی سری GT2 Blancpain طراحی شده است. این خودرو به دنبال رونمایی از خودروی Agera XS با کیت شماره 128 در هفته خودرو مونتری معرفی شده و جلوه‌ی بسیار زیباتری نسبت به دیگر نسخه‌های خود دارد.

سازندگان قصد دارند امروز این خودرو را در نمایشگاه سالون پرایو 2016 معرفی کنند. اما پیش از معرفی شدن این خودرو، قصد داریم در مورد چهره‌ی بسیار زیبای این محصول جدید صحبت کنیم. سازندگان تمام تلاش خود را داشته‌اند تا از طرح و رنگی کاملا متفاوت استفاده کرده و محصول جدید خود را به عنوان یکی از زیباترین نسخه‌های کوئنیگزگ آگرا RS، پیش روی کاربران قرار دهند. بدنه‌ی این خودرو، ترکیبی از رنگ آبی کربنی و طلای 24 عیار می‌باشد که باعث شده تا شاهد چهره‌ی بسیار متفاوتی باشیم. طلای به کار گرفته شده در این خودرو توسط یکی از طلاسازان ایتالیایی با نام Ettore Callegaro درست شده و کامل شدن آن نیز 2 هفته به طول انجامیده است.

Koenigsegg-Agera-RS-Naraya-7

همچنین باید اشاره کنیم که رنگ آبی به کار گرفته شده در این خودرو که از جنس کربن نیز بوده، باعث شده تا برای اولین بار شاهد خودرویی از خانواده کوئنیگزگ آگرا با بدنه‌ای از جنس و رنگ کربن روبه‌رو باشیم. البته این رنگ تنها در بخش خارجی دیده نشده و بخش داخلی خودرو نیز با گرفتن رنگ آبی آلکانترا به خود، با قسمت بیرون آن هم‌زبان شده است.

Koenigsegg-Agera-RS-Naraya-2

همانند تمامی نسخه‌های آگرا RS، خودروی آگرا RS نارایا نیز به موتور قدرتمند V8 با توربین دوقولو معروف کوئنیگزگ مجهز شده که می‌تواند نیروی 1160 اسب بخار و گشتاور 1280 نیوتون بر متر را تولید نماید. نیروی تولید شده توسط موتور این خودرو نیز از طریق جعبه دنده 7 تایی CIMA به چرخ‌های عقبی خودرو منتقل می‌شوند و می‌توانند این خودروی زیبا و قدرتمند را از جا بر کَنند!

در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از نسخه‌ی Naraya از خودروی قدرتمند کوئنیگزگ آگرا RS را مشاهده نمایید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال