گلکسی S7 سامسونگ اندروید نوقا را با نسخه 7.1.1 تجربه می‌کند

مدت زمان زیادی از انتشار اندروید 7 بر روی نکسوس‌های گوگل گذشته اما هنوز برخی از پرچم‌داران سال جاری این نسخه از اندروید را دریافت نکرده‌اند. گوگل حتی اندروید 7.1 را نیز بر روی گوشی‌های پیکسل خود عرضه کرد و چند روز پیش از نسخه‌ی جدید اندروید 7.1.1 رونمایی کرد. کاربران گوشی گلکسی اس 7 […]

مدت زمان زیادی از انتشار اندروید 7 بر روی نکسوس‌های گوگل گذشته اما هنوز برخی از پرچم‌داران سال جاری این نسخه از اندروید را دریافت نکرده‌اند. گوگل حتی اندروید 7.1 را نیز بر روی گوشی‌های پیکسل خود عرضه کرد و چند روز پیش از نسخه‌ی جدید اندروید 7.1.1 رونمایی کرد. کاربران گوشی گلکسی اس 7 اج نیز هنوز این نسخه از اندروید را دریافت نکرده‌اند و سامسونگ تنها به انتشار نسخه‌ی بتای اندروید 7 برای گوشی مورد اشاره بسنده کرده است. با این وجود، سامسونگ رسما اعلام کرده که کاربران گوشی‌های گکلسی اس 7 و اس 7 اج به صورت مستقیم اندروید 7.1.1 را دریافت خواهند کرد.

نسخه‌ی 7.1.1 اندروید به‌روز رسانی جزئی نسخه‌ی 7.1 به شمار می‌رود. اضاضه شدن چند ایموجی جدید، امکان ایجاد میان‌بر برنامه‌ها بر روی صفحه‌ی Home، ارسال فایل‌های GIF به صورت مستقیم از روی کیبورد گوشی از جمله مهم‌ترین تغییرات این نسخه به شمار می‌روند. علاوه بر این، در اندروید 7.1.1 می‌توانید با نگه داشتن بر روی آیکون‌های برنامه‌ها به برخی از ویژگی‌های برنامه‌ها نیز دسترسی داشته باشید.

سامسونگ هنوز مشخص نکرده که چه زمانی نسخه‌ی جدید اندروید را برای پرچم‌داران خود عرضه خواهد کرد. گمان می‌رود این اتفاق در اوایل سال 2017 یعنی کمتر از یک ماه دیگر رخ دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال