اکانت های رسمی توییتر با تیک خاکستری مشخص می شوند

توییتر قصد دارد اکانت های رسمی را بصورت مجزا با تیک خاکستری و کلمه Official متمایز کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، برچسب Official در توییتر به اکانت های مسئولان ، شرکت ها و چهره های شناخته شده تعلق می‌گیرد. بدین ترتیب بیا این افراد و دیگر کاربران تمایز ایجاد خواهد شد. […]

توییتر قصد دارد اکانت های رسمی را بصورت مجزا با تیک خاکستری و کلمه Official متمایز کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، برچسب Official در توییتر به اکانت های مسئولان ، شرکت ها و چهره های شناخته شده تعلق می‌گیرد. بدین ترتیب بیا این افراد و دیگر کاربران تمایز ایجاد خواهد شد. در نهایت توییتر متوجه تفاوت تیک آبی سرویس بلو و نقص آن شد.

استر کرافورد، مسئول بخش توییتر بلو در این باره طی توییتی گفت: بسیاری افراد در مورد تفاوت اکانت های توییتر بلو و اکانت های رسمی سوال پرسیده بودید.به همین دلیل برچسب Official برای امانت های رسمی رونمایی شد تا بین آنها تمایز وجود داشته باشد. اکانت های رسمی دریافت کننده این برچسب نیز شامل مسئولان دولتی، شرکت های تجاری و شرکا، رسانه های رسمی و ناشران و برخی چهره های معروف خواهند بود. البته داشتن تیک آبی نیز دلیلی برای دریافت این برچسب نخواهد بود. تصمیم اهدای این برچسب با توییتر است و امکان خرید آن وجود ندارد.

کرافورد نمونه ای اکانت رسمی دارای این برچسب را نشان داد و اعلام کرد اگر به صفحه این اکانت بروید برچسبی دیده نمیشود. البته ممکن است این تفاوت به دلیل عدم راه اندازی سرویس توییتر بلو باشد. هنوز مشخص نیست این برچسب تنها در قسمت پروفایل دیده میشود یا در زمان انتشار توییت ها نیز دیده خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال