رونمایی رسمی از iPadOS17 با قابلیت های ویژه

نسخه جدید سیستم عامل iPadOS17 شب گذشته رونمایی شد. این سیستم عامل همراه با بروزرسانی های مهم خواهد بود که می تواند تجربه کاربران را بهبود ببخشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سیستم عامل iPadOS17 مخصوص تبلت های اپل شب گذشته رونمایی شد. این سیستم عامل شامل قابلیت های ویژه ای خواهد […]

نسخه جدید سیستم عامل iPadOS17 شب گذشته رونمایی شد. این سیستم عامل همراه با بروزرسانی های مهم خواهد بود که می تواند تجربه کاربران را بهبود ببخشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سیستم عامل iPadOS17 مخصوص تبلت های اپل شب گذشته رونمایی شد. این سیستم عامل شامل قابلیت های ویژه ای خواهد بود. یکی از آنها ویژگی Stage Manager است که می تواند بارکردن و مدیریت پنجره ها را برای کاربران راحت تر کند.

همچنین این ویژگی امکان اتصال تبلت به نمایشگرهای خارجی را فراهم می کند. اکنون این ویژگی با بهبودهای حدید از راه رسیده و باگ های قبلی نیز رفع شده است.

در سیستم عامل iPadOS17 قابلیت شخصی سازی لاک اسکرین نیز بار دیگر در دسترس کاربران قرار دارد. با استفاده از این قابلیت کاربران می توانند لاک اسکرین موردنظر خود را با استفاده از پس زمینه های گوناگون همراه با ویجت ها و فونت های مورد نظر بسازند.

اپلیکیشن Health که تاکنون تنها روی آیفون قابل استفاده بود اکنون روی ایپدها نیز در دسترس قرار گرفته است. بنابراین کاربران می توانند از طریق ای کلود داده های مربوط به سلامتی را در دستگاه های مختلف هنگام سازی کنند.

در سیستم عامل iPadOS17 شاهد برخی ویژگی های IOS17 هستیم. یکی از آنها اپلیکیشن جدید Journal است. همچنین ویژگی Find My نیز به صورت به روزرسانی شده قابل استفاده است. به گفته اول نسخه آزمایشی iPadOS17 در اختیار توسعه دهندگان قرار داده شد و نسخه عمومی آن نیز در پاییز امسال منتشر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال