مسئولان تیک تاک 7 میلیون کاربر زیر سن قانونی را حذف کردند

مسئولان شبکه اجتماعی تیک تاک اعلام کردند در این پلتفرم حدود 7 میلیون کاربر زیر سن قانون بوده اند که همگی آنها حذف شدند.این افراد حدود یک درصد از کل کاربران تیک تاک را تشکیل داده بودند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر تیک تاک یکی از شبکه های اجتماعی […]

مسئولان شبکه اجتماعی تیک تاک اعلام کردند در این پلتفرم حدود 7 میلیون کاربر زیر سن قانون بوده اند که همگی آنها حذف شدند.این افراد حدود یک درصد از کل کاربران تیک تاک را تشکیل داده بودند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر تیک تاک یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار در جهان محسوب می شود که توانسته کاربران بسیاری را در سراسر جهان به حود جلب کند. این در حالیست که از زمان آغاز بکار این شبکه اجتماعی زمان زیادی نمی گذرد.

تیک تاک اخیرا گزارش هایی را نسبت به حذف برخی از کاربران خود توسط شبکه خبری CNET منتشر کرده است. طی اعلام این وبسایت، تیک تاک در اعلامیه ای از حذف 7 میلیون کاربر که زیر سن قانونی بوده اند خبر داد. در واقع این گزارشات مربوط به برنامه ها وسیاست های این شبکه اجتماعی بوده که حذف کاربران نیز بخشی از آن محسوب می شود.

همچنین تیک تاک اخیرا تلاش داشته تا با استفاده از سیایت های جدید با انتشار اطلاعات غلط در مورد بیماری کرونا مقابله کند. همچنین در گزارش این شرکت اطلاعاتی در مورد حذف ویدئویی که ناقض سیاست های این شرکت بوده است، اعلام شده بود. پیش از این بسیاری از کاربران از تعداد افراد خردسال حاضر در این شبکه اجتماعی ابراز نگرانی کرده بودند. در واقع هدف اصلی تیک تاک از انتشار این گزارش نیز برطرف کردن نگرانی این کاربران بوده است.

تیک تاک تلاش داشته تا سیاست های خود را برای افزایش ایمنی کاربران زیر سن قانونی نشان دهد. بعنوان مثال این اپلیکیشن با ارائه قابلیت “تجربه مشاهده تحت نظارت” اقدامات خود را برای حفظ ایمنی افراد زیر 16 سال اعلام کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال