کاربران ویندوزهای قدیمی برای نصب ویندوز 11 باید Clean Install کنند

طبق اطلاعاتی که شعبه لنوو در هند منتشر کرده کلیه کاربران دستگاه های ویندوزی که از ویندوز ۷ یا 8.1 استفاده می کنند برای نصب ویندوز ۱۱ باید Clean Install یا Re-Install کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چند روزی است که ویندوز ۱۱ توسط ردموندی‌ها منتشر و بسیاری از کاربران ویندوز […]

طبق اطلاعاتی که شعبه لنوو در هند منتشر کرده کلیه کاربران دستگاه های ویندوزی که از ویندوز ۷ یا 8.1 استفاده می کنند برای نصب ویندوز ۱۱ باید Clean Install یا Re-Install کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چند روزی است که ویندوز ۱۱ توسط ردموندی‌ها منتشر و بسیاری از کاربران ویندوز علاقه دارند هر چه زودتر از این سیستم عامل بر روی کامپیوتر خود استفاده کنند. با توجه به اعلام مایکروسافت نسبت به حداقل سیستم مورد نیاز در نصب ویندوز ۱۱ بسیاری از کاربران سیستم عامل های قدیمی می توانند از این ویندوز جدید استفاده کنند.

مایکروسافت پیش از این اعلام کرده بود کلیه کاربران ویندوز ۷، ۸ و ۸.۱ میتوانند از ویندوز ۱۱ استفاده کنند. اما به نظر می رسد روش نصب آن بر روی ویندوزهای قدیمی با ویندوز 10 متفاوت است. کلیه کاربران ویندوز 10 می توانند تنها از طریق آپدیت روی ویندوز ۱۰ ویندوز ۱۱ را نصب کنند. اما در سیستم عامل های قدیمی تنها با Clean Install یا Re-Install ویندوز ۱۱ نصب خواهد شد.

Clean Install به روشی گفته می‌شود که در آن کاربر مجبور خواهد شد تا کلیه اطلاعات از جمله اپلیکیشن ها و نرم افزار های موجود روی حافظه را به طور کامل حذف کند و مجدد همگی آنها را نصب کند. دلیل آن نیز به گفته وبسایت WindowsLatest تفاوت ساختار ویندوز جدید با ویندوز های قدیمی است.

 طبق سندی که شعبه لنوو در هند منتشر کرده تنها از دو روش می توان از ویندوز قدیمی به ویندوز ۱۱ منتقل شد. در هر صورت اطلاعات موجود در سیستم عامل کامپیوتر کاربران به طور کامل حذف خواهد شد. اما کاربران ویندوز ۱۰ میتوانند به صورت بروزرسانی ویندوز جدید را دریافت و بر روی دستگاه های خود نصب کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال