به مناسبت هفت سالگی تلگرام تماس تصویری به این اپلیکیشن اضافه شد

اپلیکیشن پیام رسان تلگرام در سال ۲۰۱۳ برای اولین بار در پلی استور قرار داده شد. در آن زمان کسی احتمال نمی داد که این اپلیکیشن به محبوب ترین و پر امکانات ترین پیام رسان تبدیل شود. هم اکنون تلگرام حدود ۴۰۰ میلیون کاربر دارد که نسبت به سال گذشته ۱۰۰ میلیون افزایش داشته است. […]

اپلیکیشن پیام رسان تلگرام در سال ۲۰۱۳ برای اولین بار در پلی استور قرار داده شد. در آن زمان کسی احتمال نمی داد که این اپلیکیشن به محبوب ترین و پر امکانات ترین پیام رسان تبدیل شود. هم اکنون تلگرام حدود ۴۰۰ میلیون کاربر دارد که نسبت به سال گذشته ۱۰۰ میلیون افزایش داشته است. پیشرفت های برنامه ریزی شده این اپلیکیشن باعث شد تا این پیام رسان به محبوب ترین پیام رسان تبدیل شود. به طوری که واتساپ نیز هم اکنون نمی تواند با امکاناتی که در اختیار دارد با این پلتفرم رقابت کند. یکی از محدودیت های تلگرام در مقایسه با واتساپ امکان برقراری تماس ویدیویی بود که اکنون در بروزرسانی جدید این پیام رسان و به مناسبت 7 سالگی آن برای اندرویدی ها فراهم شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، امکان تماس تصویری تلگرام برای کاربران اندرویدی از امروز در دسترس خواهد بود. در حال حاضر تماس ویدیویی در تلگرام تنها برای یک فرد میسر است و احتمالاً در نسخه‌های آینده تماس گروهی نیز به آن اضافه خواهد شد. همچنین در نسخه جدید ایموجی های متحرک نیز فعال شدند.

تلگرام در بیانیه ای نیز علت فعال نشدن تماس ویدیویی برای کاربران ios را عدم تایید اپل در مورد بروزرسانی این پیام رسان اعلام کرد و گفت: اپل هنوز این بروزرسانی را بررسی و تایید نکرده است. دورف، بنیانگذار تلگرام نیز در توییت اخیر خود از برقراری تماس ویدیویی در نسخه جدید تلگرام خبر داده بود. همچنین به کاربران IOS گفته بود: عدم دسترسی شما به این به‌روزرسانی نیز به دلیل ناتوانی اپل در صرف وقت برای بررسی این به روز رسانی بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال