بار دیگر انفجار وان پلاس نورد ۲ یک کاربر هندی حادثه آفرید

گوشی وان پلاس نورد ۲ کاربر هندی به طور ناگهانی منفجر شد و این حادثه باعث سوختگی پای این کاربر شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک کاربر هندی به نام سوهیت شارما تصاویری از انفجار و سوختگی گوشی وان پلاس نورد 2 خود منتشر کرده است. در توییت این کاربر […]

گوشی وان پلاس نورد ۲ کاربر هندی به طور ناگهانی منفجر شد و این حادثه باعث سوختگی پای این کاربر شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک کاربر هندی به نام سوهیت شارما تصاویری از انفجار و سوختگی گوشی وان پلاس نورد 2 خود منتشر کرده است. در توییت این کاربر تصاویری از انفجار این گوشی نشان داده می‌شود که در عین حال باعث سوختگی پای کاربر نیز شده است. البته پیش از این نیز خبرهایی در مورد انفجار وان‌پلاس نورد 2 منتشر شده بود.

انفجار قبلی مربوط به یک کاربر بوده که در حین دوچرخه سواری متوجه انفجار ناگهانی گوشی خود شده بود. در شهریور ماه امسال نیز وان پلاس نورد دو مربوط به یک کاربر هندی در جیب وی منفجر شد و جراحاتی را نیز به وجود آورد.

پس از انتشار خبر مربوط به انفجار وان پلاس نورد 2 شرکت سازنده با فرد مورد نظر تماس گرفته و اعلام کرد در حال پیگیری حوادثی اینچنینی است. تیم وان پلاس تلاش کرد تا جزئیات و اطلاعات بیشتری را از این حادثه جمع آوری کند. هنوز دلیل اصلی این انفجار مشخص نشده و توضیحی نیز از طرف شرکت سازنده بیان نشده است.

این کاربر هندی در توییت خود علاوه بر انتشار عکس های مربوط به انفجار گفته است از شرکت وان‌پلاس انتظار محصولات اینچنینی نداشته و از این شرکت درخواست کرد با جان مردم بازی نکند. در این تصاویر مشخص است که موبایل از سمت چپ دچار آتش سوزی شده و به ران پای کاربر نیز آسیب رسانده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال