یک و نیم میلیارد حساب کاربری غیرفعال در توییتر بطور کامل حذف می شوند

توییتر اعلام کرد قصد دارد حدود ۱.۵ میلیارد حساب کاربری که اخیرا فعالیتی نداشته اند را بطور کامل از این پلتفرم حذف کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، از زمان خرید توییتر توسط ایلان ماسک و شروع مدیریت وی در این شبکه اجتماعی، تصمیمات بحث برانگیزی گرفته شده است که آخرین آن حذف […]

توییتر اعلام کرد قصد دارد حدود ۱.۵ میلیارد حساب کاربری که اخیرا فعالیتی نداشته اند را بطور کامل از این پلتفرم حذف کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، از زمان خرید توییتر توسط ایلان ماسک و شروع مدیریت وی در این شبکه اجتماعی، تصمیمات بحث برانگیزی گرفته شده است که آخرین آن حذف حساب های کاربری غیرفعال است. ماسک اخیرا اعلام کرد به زودی حذف کامل تعداد ۱.۵ میلیارد حساب کاربری که طی سال های اخیر غیرفعال بودند آغاز خواهد شد. داده های این حساب ها نیز دیگر در پایگاه داده ها وجود نخواهد داشت.

ماسک اعلام کرد تعداد یک و نیم میلیارد حساب کاربری در این شبکه اجتماعی وجود دارد که در سال های اخیر فعالیتی نداشته اند و قرار است در آینده غیرفعال شوند. این اقدام در جهت بهبود کیفیت محتوا و همچنین کاهش انتشار محتوای نادرست صورت می‌گیرد. ماسک در توییتی اعلام کرد با حذف این تعداد حساب کاربری نام های بیشتری در اختیار کاربران جدید قرار خواهد گرفت.

به گفته ماسک به زودی این شبکه اجتماعی روند شناسایی حساب های جعلی و حذف آنها را با سرعت بیشتری انجام می دهد. این مورد برای حساب هایی که مدت زیادی فعالیتی نداشته اند یا پستی به اشتراک نگذاشته اند نیز صادق است. هنوز معیار دقیق تری برای تشخیص اکانت های غیرفعال تعریف نشده است.

هنوز مشخص نیست حذف این حساب ها چقدر زمان نیاز دارد اما حذف آنها می تواند تاثیر درخور توجهی روی پایگاه کاربران بگذارد.‌ در حال حاضر توییتر ۳۳۰ کاربر فعال ماهانه دارد که بسیاری از آنها از تصمیم جدید استقبال کرده اند. آنها نیز معتقدند این اقدام با افزایش تجربه کاربری همراه است. برخی نیز در مورد این موضوع ابراز نگرانی کرده و گفته اند ممکن است برخی کاربران فعال به حساب های آنها دسترسی پیدا نکنند. ماسک نیز به این ابراز نگرانی واکنش نشان داده و اعلام کرد این شرکت هیچ کاربر فعالی را حذف نخواهد کرد و برای جلوگیری از این کار اقداماتی را در نظر خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال