یکی از مشکلات اندروید طی همکاری گوگل و سامسونگ برطرف می‌شود

شیوه مدیریت در استفاده از سرویس های پس زمینه از مشکلات اساسی اندروید محسوب میشود که در بسیاری از دستگاه های اندرویدی وجود دارد. از طرفی ممکن است دستکاری شرکت ها نیز به این مشکل اضافه کند. اکنون گوگل طی همکاری با سامسونگ قصد دارد این مشکل را برطرف کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

شیوه مدیریت در استفاده از سرویس های پس زمینه از مشکلات اساسی اندروید محسوب میشود که در بسیاری از دستگاه های اندرویدی وجود دارد. از طرفی ممکن است دستکاری شرکت ها نیز به این مشکل اضافه کند. اکنون گوگل طی همکاری با سامسونگ قصد دارد این مشکل را برطرف کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پست اخیر گوگل در وبلاگ توسعه دهندگان اندروید نشان می دهد این شرکت مشغول همکاری با سازندگان سخت افزار است تا بتواند API های مربوط به پس زمینه را بطور یکپارچه و پایدار پیاده سازی کند. از طرفی سامسونگ نیز اولین شرکتی محسوب میشود که قصد دارد با گوگل همکاری کرده و این مشکل را در One UI 6. 0 حذف کند. این نسخه احتمالا در سال جاری منتشر شود.

اندروید ۱۴ میزبان تغییرات مربوط به سرویس های پس زمینه و پیش زمینه برای ساده تر شدن عملیات ها و بهبود سیستم برادکست و محدود سازی سواستفاده ها خواهد بود.

سامسونگ در بیانیه جداگانه ای اعلام کرد عملکرد One UI 6.0 تا زمانی که اپ ها مطابق سیاست های جدید API سرویس های پیش زمینه توسعه داده شده اند، بطور صحیح خواهد بود. همچنین ممکن است در ابتدا تغییرات نسخه جدید مشخص نشود اما با گذشت زمان و سازگار شدن بیشتر برنامه ها با این تغییرات تجربه کاربری نیز بیشتر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال