برنامه تحت وب One Outlook با امکانات جدید در اختیار کاربران قرار می گیرد

سرویس تحت وب مدیریت ایمیل One Outlook مایکروسافت به زودی با امکانات جدید و رابط کاربری بهبود یافته در دسترس قرار خواهد گرفت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حدود یک سال پیش خبرهایی در مورد سرویس تحت وب مدیریت ایمیل مایکروسافت منتشر شده بود. به نظر می‌رسد این غول فناوری به زودی […]

سرویس تحت وب مدیریت ایمیل One Outlook مایکروسافت به زودی با امکانات جدید و رابط کاربری بهبود یافته در دسترس قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حدود یک سال پیش خبرهایی در مورد سرویس تحت وب مدیریت ایمیل مایکروسافت منتشر شده بود. به نظر می‌رسد این غول فناوری به زودی این ابزار را در دسترس کاربران قرار دهد. احتمالا اکنون نیز برخی از کاربران می‌توانند این سیستم را امتحان کنند. کار روی این ابزار از مدت‌ها پیش توسط مایکروسافت آغاز شده بود و تنها برخی حساب های داخلی مایکروسافت می توانستند از آن استفاده کنند.

 اکنون افرادی که دارای حساب کاربری یا دانش آموزی مایکروسافت هستند می توانند از استفاده کنند. اما تا انتشار نسخه عمومی کلیه حساب های شخصی مایکروسافت امکان استفاده از این ابزار را نخواهند داشت. سرویس One Outlook مشابه Outlook کار می کند. با این تفاوت که قرار است روی مرورگر وب اجرا شود. از دیگر تفاوت آن با برنامه Outlook می توان به ظاهر آن اشاره کرد. البته امکان ایجاد تغییرات دلخواه روی ظاهر برنامه که به طور پیش فرض روی آن قرار داده شده نیز وجود دارد و کاربران می توانند آن را از حالت مدرن به حالت کلاسیک تغییر دهند.

 تفاوت دیگر به دکمه پیام جدید منوی کشویی در نسخه تحت وب بر می گردد. که با کمک آن امکان ایجاد گروه یا رویداد جدید وجود دارد. اما در نسخه قدیم با کمک این دکمه تنها امکان ایجاد ایمیل جدید وجود داشت. از تغییرات ظاهری نسخه تحت وب One Outlook می توان ادغام کنترل های پنجره با نوار ابزار بالای صفحه اشاره کرد. به طوری که در طراحی جدید همه چیز یکپارچه تر شده است. با این وجود هنوز امکان اضافه کردن چند حساب کاربری در نسخه تحت وب وجود ندارد و احتمالا مایکروسافت در آینده نزدیک این ویژگی را به آن اضافه خواهد کرد. این ویژگی از نظر مدیریت ایمیل اهمیت داشته و هم اکنون برنامه ایمیل ویندوز ۱۱ وظیفه پشتیبانی از برنامه کلاسیک دسکتاپ Outlook را بر عهده دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال