تنها راهی که می‌تواند از شما عکاس بهتری بسازد، چیست؟

عکاسی می‌تواند یک شغل، یک حرفه و حتی یک تفریح برای بسیاری از افراد باشد. اینکه شما بتوانید تصاویری زیبا را ثبت کنید، به موارد زیادی بستگی دارد که واقعا “تکنیک”، از مهم‌ترین موارد به حساب می‌آید. اما بر خلاف چیزی که در عنوان نوشته شده، ما امروز قصد نداریم چیزی را بیان کنیم که […]

عکاسی می‌تواند یک شغل، یک حرفه و حتی یک تفریح برای بسیاری از افراد باشد. اینکه شما بتوانید تصاویری زیبا را ثبت کنید، به موارد زیادی بستگی دارد که واقعا “تکنیک”، از مهم‌ترین موارد به حساب می‌آید. اما بر خلاف چیزی که در عنوان نوشته شده، ما امروز قصد نداریم چیزی را بیان کنیم که بتواند مسیر شما در عکاسی را تغییر دهد. در واقع امروز ما تمام سعی خود را داریم تا بتوانیم توجه شما را به تنها چیزی که به آن توجه ندارید، جلب کنیم.

برای اینکه شما یک عکاس توانمند شوید، نیاز نیست پول زیادی خرج کنید. البته این موضع انکارناپذیر است که خریداری دوربین‌های حرفه‌ای، می‌تواند امتیازات زیادی را به همراه داشته باشد. اما بسیاری از افراد هستند که در کنار نداشتن چنین امکاناتی، باز هم تصاویری فوق‌العاده را ثبت می‌کنند. فکر می‌کنم از توضیحات من، متوجه شده باشید که کلید موفقیت برای تبدیل شدن به یک عکاس توامند چیست؛ “تمرین”، مهم‌ترین فاکتوریست که بسیاری از افراد از آن غافل هستند.

همه‌روزه ما به دنبال مطالعه‌ی کتاب‌ها، روش‌های عکاسی، فراگیری تکنیک‌های ثبت بهتر تصاویر، دنبال کردن آثار عکاسان حرفه‌ای و … هستیم و می‌خواهیم که به بهترین عکاس دنیا نیز تبدیل شویم. اما واقعا چرا تمرین ما تا این اندازه کم است؟ اینکه شما بتوانید نکته‌ای را در تکنیک‌های عکاسی یاد بگیرید، واقعا خوب است و نشان می‌دهد شما وقت خود را بیهوده نگذرانده‌اید. اما آیا وقتی تکنیکی را یاد می‌گیرید، از آن استفاده هم می‌کنید؟ یا بهتر است بپرسیم برای تکنیک‌های جدیدی که فرا می‌گیرید، چه قدر زمان صرف می‌کنید تا در آن حرفه‌ای شوید؟

احتمالا با دیدن پست امروز، از روی کنجکاوی هم که شده باشد، سعی کردید تا مطلب جدید ما را بخوانید و کلید موفقیت عکاسی را در یک جمله خوانده و خود را بهترین و توانمندترین عکاس دنیا بدانید! اما همانطور که اشاره کردیم، امروز ما سعی کردیم مطلبی را بیان کنیم که بسیاری از افراد از آن غافل هستند. البته باید توجه داشته باشید که تمرین کردن به معنای آن نیست که شما در چیزی ضعیف هستید، بلکه معنای تمرین، تلاش برای هر چه بهتر کردن کار و بالا بردن توانایی‌ها می‌باشد.

پس دیگر نیازی به خواندن کتاب‌ها و مقالات متعدد نیست؛ همین حالا دوربین خود را برداشته و تمرین را شروع کنید!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال