هارد های SSD اکسترنال سیگیت با پوشش جذاب پارچه ای

سیگیت از هاردهای SSD جدید خود رونمایی کرده که از پوشش پارچه ای برای طراحی آن بکار رفته است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Engadget ، هارد اس اس دی اکسترنال شرکت سیگیت که وان تاچ نام دارد به پوشش پارچه ای مزین شده است. این هاردها از لحاظ […]

سیگیت از هاردهای SSD جدید خود رونمایی کرده که از پوشش پارچه ای برای طراحی آن بکار رفته است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Engadget ، هارد اس اس دی اکسترنال شرکت سیگیت که وان تاچ نام دارد به پوشش پارچه ای مزین شده است. این هاردها از لحاظ سرعت در رده بالایی قرار ندارند اما ظاهر جالب توجهی دارند که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

طرح اولیه این هاردهای SSD با الگویی شبیه به لباس های نظامی به زودی وارد بازار خواهد شد. هدف از این طراحی شرکت سیگیت فاصله گرفتن از طرح های فناوری صرف و روی آوردن به طرح های مینیمالیستی و ساده است تا هدف های دیگری را به کاربر القا کند.

این درایو زیبا در دو ظرفیت 500 و یک ترابایتی عرضه خواهد شد. و با PC و مک سازگاری دارد. همچنین این درایو شامل Toolkit پریمیوم سیگیت با نرم افزار بکاپ گیری پیوسته Sync Plus خواهد بود.

ابعاد این درایو کمتر از سه اینچ اعلام شده است و به جای درگاه USB-C درگاه USB 3.0 در آن تعبیه شده است. سرعت خواندن و نوشتن این درایو ۴۰۰ مگابایت بر ثانیه و تنها برای انتقال های روزمره قابل استفاده است. از همین رو این هاردها به ترتیب 105 و 200 دلار قیمت گذاری شده اند که با کارایی آنها مطابقت دارد. این شرکت سال قبل هم از داریوهای LaCie Mobile Drive، LaCie Mobile SSD، IronWolf 110 رونمایی کرد که شباهت هایی با وان تاچ دارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال