آخرین به‌روزرسانی وان‌درایو برای کاربران اندرویدی امکان مشاهده فایل‌های بیشتری به‌صورت آفلاین فراهم کرده است

مایکروسافت نسخه‎ی جدیدی از اپلیکیشن وان‎درایو برای اندروید عرضه کرده است که با خود قابلیت کاملا جدیدی به همراه می‎آورد و یک ویژگی را نیز بهبود می‎بخشد. توانایی مشاهده‎ی فایل‎‏های وان‎درایو به صورت آفلاین قابلیت جدیدی نیست، اما مایکروسافت این قابلیت را بهبودبخشده تا کاربران به دنبال آن اجازه داشته باشند فایل‌های بیشتری را به […]

مایکروسافت نسخه‎ی جدیدی از اپلیکیشن وان‎درایو برای اندروید عرضه کرده است که با خود قابلیت کاملا جدیدی به همراه می‎آورد و یک ویژگی را نیز بهبود می‎بخشد.

توانایی مشاهده‎ی فایل‎‏های وان‎درایو به صورت آفلاین قابلیت جدیدی نیست، اما مایکروسافت این قابلیت را بهبودبخشده تا کاربران به دنبال آن اجازه داشته باشند فایل‌های بیشتری را به این صورت مشاهده کنند.

تاکنون، کاربران اندرویدی وان‎درایو می‎توانستند یک فایل را به‎‎‌صورت آفلاین دانلود و مشاهده کنند. گرچه، پس از ارائه‎ی آخرین به‎روزرسانی، این اپلیکیشن به کاربران اجازه‎ی دانلود کامل یک پوشه را می‎دهد که می‎تواند برای مشاهده‎ی آفلاین چندین فایل داشته باشد.

البته توجه داشته باشید، قابلیت مشاهده‎ی چندین فایل به‎صورت آفلاین تنها در اختیار کاربرانی قرار دارد که مشترکین سرویس‎های Office 365 Personal، Home و Solo هستند. آن دسته از کاربران دارای حساب آموزشی و کاری در Office 365 به این قابلیت جدید در تاریخ دیگری دسترسی خواهند داشت.

جدا از بهبود این قابلیت، مایکروسافت طراحی بخش Discover view را به‎روزرسانی کرده است. به عبارت دیگر، کاربران حال به فیدهای به مراتب مرتب شده‎ای دسترسی خواهند داشت که تنها اطلاعات مرتبط با نیازهای آن‎ها را نشان خواهد داد.

نسخه‎ی 4.12 اپلیکیشن وان‎درایو دارای این بهبودها و تغییر خواهد بود و کاربران از پلی‎استور گوگل می‎توانند آن را دریافت کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال