OneNote Beta برای آندروید دست نوشته های شما را پشتیبانی می کند

اپلیکیشن وان نوت مایکروسافت برای آندروید اخیرا با یک رابط کاربری یکپارچه آپدیت شده بود، اما نسخه بتای آن نیز به تازگی منتشر شده است و امروز شاهد اولین آپدیت برای نسخه ی بتا هستیم. بعضی ها ممکن است بپرسند: “بزرگترین تغییر در این نسخه چیست؟” که در جواب باید گفت وان نوت دست نوشته ها را نیز پشتیبانی […]

اپلیکیشن وان نوت مایکروسافت برای آندروید اخیرا با یک رابط کاربری یکپارچه آپدیت شده بود، اما نسخه بتای آن نیز به تازگی منتشر شده است و امروز شاهد اولین آپدیت برای نسخه ی بتا هستیم. بعضی ها ممکن است بپرسند: “بزرگترین تغییر در این نسخه چیست؟” که در جواب باید گفت وان نوت دست نوشته ها را نیز پشتیبانی می کند.

شما همچنین می توانید با نوک انگشتان خود یا با استفاده از یک قلم سازگار با دستگاه هایی دارای قلم هستنده متن را وارد کنید. اگر در یک تبلت از این برنامه استفاده می کنید، برخی از افزوده های جدید این برنامه، به شما اجازه می دهد تا یادداشت ها را از راه های مختلف فرمت و اختصاصی کنید. برای مثال می توانید نوع فونت، اندازه فونت، همترازی متن نوشته شده را تغییر دهید و برچسب های یادداشت ها را ویرایش کنید.

این آپدیت همچنین شامل تعدادی رفع اشکال و بهبود عملکرد نیز میشود که لیستی از آن ها منتشر نشده است.

اما در نهایت ما داریم در مورد یک نسخه بتا صحبت می کنیم، بنابراین احتمالات زیادی ممکن است وجود داشته باشد. در این نسخه، پشتیبانی از پرچمدار جدید ال جی یعنی LG G3 نیز اضافه شده است.

OneNote-Beta

OneNote-Beta (1)

OneNote-Beta (2)

 لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال