وان پلاس ۱۱ به بدنه سرامیکی مجهز است

گزارش های جدید در مورد گوشی وان پلاس ۱۱ نشان می دهد احتمالا این گوشی با بدنه سرامیکی ساخته خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جزئیات جدیدی از گوشی وان پلاس ۱۱ منتشر شد که برخی ویژگی های آن در مورد دوربین، حافظه ذخیره سازی و طراحی را نشان می دهد. […]

گزارش های جدید در مورد گوشی وان پلاس ۱۱ نشان می دهد احتمالا این گوشی با بدنه سرامیکی ساخته خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جزئیات جدیدی از گوشی وان پلاس ۱۱ منتشر شد که برخی ویژگی های آن در مورد دوربین، حافظه ذخیره سازی و طراحی را نشان می دهد.

پیش از این اطلاعات بسیاری در مورد گوشی وان پلاس ۱۱ منتشر شده بود. افشاگر معروف دیجیتال چت استیشن در حساب ویبو برخی اطلاعات جدید مربوط به این گوشی را منتشر کرد. وی مدعی شد پرچم دار بعدی وان پلاس با بدنه ای از جنس سرامیک عرضه میشود. پیش از این نیز گوشی های با بدنه سرامیکی عرضه شده بودند. اما همچنان ساخت محصولی با این ماده موضوع مهمی محسوب میشود. زیرا سرامیک نسبت به مواد دیگر مانند شیشه گران تر است و عملکرد بهتری نیز در برابر ضربه و گرما دارد.

طبق شایعات وان پلاس ۱۱ دارای صفحه نمایش خمیده خواهد بود و دوربین سلفی آن نیز در یک حفره در سمت چپ نمایشگر قرار دارد. ین گوشی با حداکثر رم ۱۶ گیگابایت و با حافظه ذخیره سازی USF 4.0 عرضه میشود. چیپ آن نیز تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است. همچنین وان پلاس ۱۱ به یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهمراه دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی نیز مجهز است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال