احتمالا وان پلاس ۱۱ با پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ وات عرضه میشود

طبق تائیدیه 3C که در مورد گوشی پرچمدار بعدی وان پلاس صادر شده است، این گوشی با پشتیبانی از آداپتور ۱۰۰ واتی برای شارژ عرضه خواهد شد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اطلاعات بدست آمده پرچمدار بعدی وان پلاس به شارژر ۱۰۰ واتی مجهز خواهد بود. وان پلاس قصد دارد به زودی […]

طبق تائیدیه 3C که در مورد گوشی پرچمدار بعدی وان پلاس صادر شده است، این گوشی با پشتیبانی از آداپتور ۱۰۰ واتی برای شارژ عرضه خواهد شد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اطلاعات بدست آمده پرچمدار بعدی وان پلاس به شارژر ۱۰۰ واتی مجهز خواهد بود. وان پلاس قصد دارد به زودی از پرچمدار بعدی خود رونمایی کند. پیش از این رندرهای رسمی این گوشی نیز منتشر شده بود. اکنون تائیدیه 3C برای یک گوشی با شارژ ۱۰۰ واتی عرضه شده است که احتمالا به وان پلاس ۱۱ تعلق دارد.

آداپتور مورد استفاده در این گوشی همان آداپتور ۱۰۰ واتی استفاده شده در گوشی هوشمند ریلمی GT2 Explorer Master است. با این حال هنوز مشخص نیست پرچمدار بعدی وان پلاس به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز مجهز است یا خیر.

پیش از این پیش بینی شد که وان پلاس ۱۱ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام عرضه میشود و دوربین اصلی آن نیز ۵۰ مگاپیکسل خواهد بود که با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی از نوع فوق عریض و یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی مجهز به بزرگ نمایی دو برابری عرضه میشود. از آنجایی که وان پلاس قصد. دارد معرفی گوشی های بعدی و پرچمدار را با سرعت بیشتری انجام دهد احتمالا وان پلاس ۱۱ بدون مندل پرو به بازار عرضه خواهد شد.