احتمالا وان پلاس ۱۲ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و شارژ سریع ۱۲۰ واتی عرضه می‌شود

وان پلاس اخیرا از جدیدترین گوشی خود با نام وان پلاس ۱۱ رونمایی کرد. این پرچمدار عمر کوتاهی دارد و ژانویه امسال وارد بازار شده است. اکنون شایعاتی منتشر شده که در آنها مشخصات فنی گوشی بعدی وان پلاس افشا شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یوگش برار، یکی از افشاگران […]

وان پلاس اخیرا از جدیدترین گوشی خود با نام وان پلاس ۱۱ رونمایی کرد. این پرچمدار عمر کوتاهی دارد و ژانویه امسال وارد بازار شده است. اکنون شایعاتی منتشر شده که در آنها مشخصات فنی گوشی بعدی وان پلاس افشا شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یوگش برار، یکی از افشاگران دنیای فناوری گزارشی را در توییتر منتشر کرد که در آن اعلام شد وان پلاس ۱۲ دسامبر امسال معرفی میشود. احتمالا معرفی آن برای بازار جهانی نیز در ماه ژانویه یا فوریه انجام میشود.

نسخه مهندسی در حال توسعه وان پلاس ۱۲ مجهز به چیپ اسنپدراگون ۸ نسل سوم است. ابن تراشه قرار است امسال توسط کوالکام معرفی شود.

پرچمدار بعدی وان پلاس دارای نمایشگر ۶.اینچب از نوع اولد است که از حداکثر نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی این دستگاه را بر عهده دارد. همچنین می تواند از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی کند.

در پنل پشتی ماژول دوربین به همراه دوربین های سه گانه قرار گرفته که سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید و ۶۴ مگاپیکسلی پریسکوپی نیز آن را همراهی می کنند. برای نخستین بار است که دوربین پریسکوپی در گوشی وان پلاس مورد استفاده قرار میگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال