گوشی وان پلاس نورد ۲ بدون دلیل خاصی منفجر شد

وان پلاس نورد ۲ به عنوان جدیدترین گوشی وان پلاس تنها چند روز پس از عرضه منفجر شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از کاربران وان پلاس نورد ۲ که اخیراً این گوشی را خریداری کرده و گفته است تنها ۵ روز پس از خرید آن به صورت ناگهانی و بدون […]

وان پلاس نورد ۲ به عنوان جدیدترین گوشی وان پلاس تنها چند روز پس از عرضه منفجر شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از کاربران وان پلاس نورد ۲ که اخیراً این گوشی را خریداری کرده و گفته است تنها ۵ روز پس از خرید آن به صورت ناگهانی و بدون دلیل خاصی این گوشی منفجر شده است. شرکت وان پلاس نیز پس از اطلاع از این موضوع به کاربر مربوطه اطمینان داده اند این موضوع را رسیدگی خواهند کرد.

خریدار این گوشی یک خانم بوده که چند روز پس از خرید آن و در هنگام دوچرخه سواری متوجه انفجار موبایل جدیدش می شود. وی همچنین پس از این اتفاق تعادل خود را از دست داده و تصادف کرده است. همسر این خانم نیز تصاویری از گوشی سوخته در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده است که پس از چند ساعت حذف شده است.

وی در این توئیت علاوه بر انتشار تصاویر گفته است که انفجار باعث شده تا همسرش تمرکز خود را در دوچرخه سواری از دست بدهد و تصادف کند که در نهایت به آسیب‌دیدگی وی منجر شده است. به همین دلیل تصاویری از گوشی منفجر شده به اشتراک گذاشته شد. اما دلیل حذف عکسها و توضیحات مربوط به آن هنوز مشخص نشده است.

 شرکت وان پلاس پس از تماس با این کاربر خاطرنشان کرد این موضوع بررسی خواهد شد. همچنین به همه کاربران اطمینان داده است که موضوعات اینچنینی برای این شرکت بسیار مهم بوده و حتماً به آن رسیدگی خواهد کرد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال