وان پلاس 3 سریع‌تر از گلکسی اس 7 شارژ می‌شود

طبق ادعای اخیر شرکت وان‎پلاس و طی آن گوشی وان‎پلاس 3 خود را با فناوری Dash Charge مورد تحسین قرار می‎دهند، باتری گوشی وان‎پلاس 3 می‎تواند به نسبت گلکسی اس 7 سامسونگ سریع‎تر شارژ شود. هیچ کاربری دوست ندارد با مقوله‎ی خالی شدن باتری روبرو شود. این سوپر کامپیوتر‎های جیبی که این روزها تقریبا همه […]

طبق ادعای اخیر شرکت وان‎پلاس و طی آن گوشی وان‎پلاس 3 خود را با فناوری Dash Charge مورد تحسین قرار می‎دهند، باتری گوشی وان‎پلاس 3 می‎تواند به نسبت گلکسی اس 7 سامسونگ سریع‎تر شارژ شود. هیچ کاربری دوست ندارد با مقوله‎ی خالی شدن باتری روبرو شود. این سوپر کامپیوتر‎های جیبی که این روزها تقریبا همه قدرت خرید آن را دارند طیف وسیعی از قابلیت‎ها و مزایای جالب دارند، ولی یک حوزه که در مقایسه با رقبای بسیار قدیمی‎تر خود هم‎چنان در آن ضعیف عمل می‎کنند عمر باتری است. صفحات نمایش با رزولوشن پایین، کوچک، پردازنده‎‎های فوق‎العاده قدیمی، و چیپ‎های با توان کم باعث می‎شود بر روی آن دستگاه‎ها با داشتن یک مرورگر وب دارای پروتکل WAP بتوان ساعت‎های بی‎شمار در اینترنت گردش کرد، صفحه‎ی نمایش این دستگاه‎ها توانایی این را داشت که ساعت‎ها بدون کوچکترین اخمی روشن باشد و در بعضی از موارد، مدل‎های قدیمی‎تر با داشتن نمایشگرهای سیاه و سفید، نقش یک وسیله‎ی ارتباطی قابل اعتماد را داشتند که نزدیک به یک ماه بدون نیاز به شارژ نیاز کاربر را برآورده می‎کردند. گوشی‎های اندرویدی با باتری‎های به شکل مضحکی بزرگ، حداکثر به دنبال یک روز استفاده‎ی سنگین یک روز دوام می‎آورند، تقریبا هرگز در تست‎های باتری‎ به دنبال استفاده از گوشی با روشن بودن صفحه‎ی نمایش آمار بیشتر از 10 ساعت به دست نخواهد آمد. محققان سخت در تلاش برای ساخت باتری‎های بهتر هستند، ولی فعلا، این فناوری‎های شارژ سریع هستند که در آرام‎سازی این درد به ما کمک می‎کنند.

با آن‎که گوشی که به دنبال 5 ساعت استفاده‎ی مداوم بیشتر دوام نیاورد شما را مایوس خواهد کرد، توانایی تقریبا کاملا شارژ کردن آن در عرض یک ساعت می‎تواند به کاهش این درد کمک کند. حتی اگر روزی یکی دوبار یا بیشتر به دنبال استفاده‎ی سنگین مجبور به شارژ گوشی خود باشید، این بازه‎های زمانی شارژ می‎توانند بسیار سریع باشند و به دنبال آن باتری‎ها میزان شارژ مناسبی دریافت کنند. در رابطه با گوشی وان‎پلاس همین‎طور است که از فناوری که در بالا اشاره شد یعنی Dash Charge استفاده می‎کند. سرعت شارژ گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ آن‎قدر است که یکی از نکات قوت فروش آن باشد، ولی وان‎پلاس ویدئویی را تهیه کرده است که طی آن نشان داده فناوری مورد نظر آن‎ها می‎تواند باعث برتری مدت زمان شارژ باتری وان‎پلاس در مقایسه با گلکسی اس 7 شود.

[aparat]http://www.aparat.com/v/MKnUS[/aparat]

در ویدئویی که یوتیوب منتشر شده است، نشان داده شده که میزان شارژ باتری وان‎پلاس تقریبا از زمان خالی بودن به 64 درصد شارژ می‎رسد در حالی‎که میزان شارژ باتری گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ در همین بازه‎ی زمانی 50 درصد است. با آن‎که به نظر می‎رسد این 14 درصد به دنبال استفاده‎ خیلی زود تمام می‎شود ولی باز هم در شب‎های طولانی که با دوستان خود بیرون و تفریح و عکس هستید، یا حتی به دنبال محلی برای شارژ گوشی خود می‎گردید، تفاوت زیادی ایجاد می‎کند. شرکت وان‎پلاس هم‎چنین اشاره می‎کند که سرعت فناوری Dash Charge زمانی که گوشی در حال استفاده است آهسته نمی‎شود، در حالی‎که این قضیه در مورد فناوری مورد استفاده‎ی سامسونگ صدق پیدا نمی‎کند، در نتیجه باید بگوییم این ویدئو می‎تواند در تصمیم آن‎دسته از افرادی که از گوشی خود نمی‎توانند جدا شوند، یک تفاوت بارز ایجاد و سبب شود آن‎ها در رابطه با خرید گلکسی اس 7 مکث کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال