تصویر تبلیغاتی جدید گوشی وان‎پلاس 5 منتشر شد

وان‎پلاس 5 یکی از پیش‎بینی شده‎ترین گوشی‎های هوشمند برای تابستان امسال بوده و یقینا این سطح انتظار برای آن قابل درک است. این شرکت چینی همواره توانسته با شعار “قاتل پرچم‎دار” طرفداران خود را شگفت زده کند و به احتمال زیاد امسال نیز این اتفاق رخ خواهد داد. گوشی‎هوشمند رده‎بالای بعدی وان‎پلاس، OnePlus 5 نام دارد. […]

وان‎پلاس 5 یکی از پیش‎بینی شده‎ترین گوشی‎های هوشمند برای تابستان امسال بوده و یقینا این سطح انتظار برای آن قابل درک است. این شرکت چینی همواره توانسته با شعار “قاتل پرچم‎دار” طرفداران خود را شگفت زده کند و به احتمال زیاد امسال نیز این اتفاق رخ خواهد داد.

گوشی‎هوشمند رده‎بالای بعدی وان‎پلاس، OnePlus 5 نام دارد. این شرکت انتظار می‎رود از عدد 4 در نام محصولات خود استفاده نکند چون در فرهنگ کشور چین نمادی برای کلمه‎ی “مرگ” محسوب می‎شود.

در همین خصوص، مدیرعامل این شرکت Pete lau اخیرا تصویری هنرمندانه از این دستگاه منتشر کرده است. متاسفانه، از این تصویر که در بالا مشاهده می‎کنید جزئیات خاصی نتیجه‎گیری نمی‎شود ولی از آن‎جایی‎که تعداد تبلیغات و اطلاعات به بیرون درز یافته از این گوشی رو به افزونی است، به احتمال زیاد وان‎پلاس 5 طی هفته‎های آتی معرفی خواهد شد.

اگر حدس ما درست باشد، وان‎پلاس پرچم‎دار بعدی خود را در خردادماه ممکن است معرفی کند اما این گوشی تا تیرماه احتمالا به بازار نمی‎آید. براساس اطلاعاتی که تا الان مطرح شده است، وان‎پلاس 5 انتظار می‎رود مجهز به یک پردازنده‎ی اسنپ‎دراگون 835 شرکت کوالکام، نمایشگر دو لبه خمیده‎ با رزولوشن Quad HD و باتری با گنجایش 3000 میلی‎آمپرساعت باشد.

هم‎چنین این دستگاه 6 یا 8 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت حافظه‎داخلی خواهد داشت. برای اولین بار یک گوشی‎هوشمند وان‎پلاس مجهز به سیستم دوربین دوگانه خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال