تصویری از نمونه اولیه گوشی وان‎پلاس 5 مجهز به سیستم دوربین دوگانه منتشر شد

طی هفته‎های گذشته شایعات زیادی در خصوص سیستم دوربین دوگانه‎ی گوشی OnePlus 5 منتشر شده است اما این طراحی (دو لنز دوربین‎‏ها در آن موقعیت عمودی دارند) به نظر می‎رسد محبوب‎ترین آن‎ها محسوب می‎شود. حال تصویری منتسب به نمونه‎ی اولیه‎ی این گوشی منتشر شده است که بار دیگر موقعیت این دوربین‎ها را به این شکل […]

طی هفته‎های گذشته شایعات زیادی در خصوص سیستم دوربین دوگانه‎ی گوشی OnePlus 5 منتشر شده است اما این طراحی (دو لنز دوربین‎‏ها در آن موقعیت عمودی دارند) به نظر می‎رسد محبوب‎ترین آن‎ها محسوب می‎شود. حال تصویری منتسب به نمونه‎ی اولیه‎ی این گوشی منتشر شده است که بار دیگر موقعیت این دوربین‎ها را به این شکل نشان می‎دهد اما با توجه به نهایی نبودن این طراحی، ظاهرا ممکن است همه چیز تغییر کند.

با این‎حال، نبود حسگر اثرانگشت در پنل پشتی یا یک طرف گوشی مشخص است. در نتیجه نمای جلویی تنها مکان احتمالی این سنسور بوده که در نتیجه نشان می‎دهد خبری از طراحی “بدون حواشی اطراف نمایشگر” نیست. مجددا بایستی اشاره کنیم این تصویر طراحی نهایی این گوشی را نشان نمی‎دهد اما اگر شرکت وان‎پلاس تغییر بارزی ایجاد نکند، بعید است حواشی پنل جلویی در این نسل از گوشی وان‎پلاس حذف شود.

گرچه، تصویری از نمای جلویی این گوشی هنوز منتشر نشده است، اما شایعات اعلام می‎کنند بالای نمایشگر از دوربین دوگانه‎ی سلفی استفاده خواهد شد. و همان‎‏طور که این سیستم را در پنل پشتی می‎بینید، به همراه آن فلاش ال‎ای‎دی دو رنگی نیز مشاهده می‎شود.

منبع انتشار این تصویر قیمت این گوشی را 450 دلار یا اندکی بیشتر قید کرده است اما رضایت کاربران از محصولات وان‎پلاس ممکن است باعث افزایش آن در حد پرچم‎دارهای فعلی و تا 650 دلار شرود.

البته بایستی قبول کنیم استفاده از سیستم دوربین دوگانه، 8 گیگابایت رم، یک باتری بزرگتر با پشتیبانی از شارژ سریع هزینه‎ی کمی ندارد. در این بین حتی چیپست اسنپ‎دراگون 835 و نمایشگر با رزولوشن QHD را از قلم انداختیم.

این گوشی در فصل تابستان عرضه می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال