رندرهای منتشرشده از وان‌پلاس 5 خبر از حضور دوربین دوگانه در این گوشی دارند

پرچم‎دار بعدی شرکت وان‎پلاس دوباره با شعار “قاتل پرچم‎دار” وارد بازار خواهد شد اما این شرکت چینی به خاطر اعتقاد به نحس بودن عدد 4 (این عدد در زبان چینی شبیه به کلمه‎ی مرگ نوشته می‎شود) آن را تحت عنوان وان‎پلاس 5، به جای وان‎پلاس 4، عرضه خواهد کرد. در حال حاضر اطلاعات مختلفی در […]

پرچم‎دار بعدی شرکت وان‎پلاس دوباره با شعار “قاتل پرچم‎دار” وارد بازار خواهد شد اما این شرکت چینی به خاطر اعتقاد به نحس بودن عدد 4 (این عدد در زبان چینی شبیه به کلمه‎ی مرگ نوشته می‎شود) آن را تحت عنوان وان‎پلاس 5، به جای وان‎پلاس 4، عرضه خواهد کرد. در حال حاضر اطلاعات مختلفی در خصوص مشخصات فنی دستگاه پیش‎روی این شرکت به بیرون درز شده است. اما تا به حال با تصویری از وان‎پلاس 5 آشنا نشده بودیم. امروز تصاویری منتشر شده که گفته می‎شوند رندرهای این گوشی براساس چیزهایی است که “افراد مختلف از این گوشی دیده و احتمالا برای وان‎پلاس 5 شاهد آن خواهیم بود”. با توجه به این صحبت، به یاد داشته باشید این طراحی هم‎چنان امکان تغییر دارد.

اولین چیزی که به چشم می‎آید انتخاب رنگ مشکی برای وان‎پلاس 5 است. همین چند وقت پیش این شرکت برای گوشی OnePlus 3T خود چنین تصمیمی را گرفت. جزئیات دیگری که به سادگی در خصوص این گوشی در این تصویر دیده می‎شود مجهز بودن به سیستم دوربین دوگانه است.

در رابطه با کیفیت ساخت، ما مطمئن هستیم که وان‎پلاس مشابه با گوشی‎های وان‎پلاس 3 و 3T پرچم‎دار بعدی خود را با یک بدنه‎ی فلزی همراه می‎کند. گرچه، روی این دستگاه در قسمت بالایی پنل پشتی خطوط آنتنی دیده نمی‎شود که جای تعجب دارد. اما خطوط آنتن نسبتا بارزی به سمت انتهای قسمت پشتی به چشم می‎خورد که نظریه‎ی کیفیت ساخت فلزی را تایید می‎کند.

نبود حسگر اثرانگشت در پنل پشتی اشاره به موقعیت قرارگیری آن در نمای جلو دارد. در رابطه با پنل جلویی گوشی وان‎پلاس که هنوز به تصویر کشیده نشده است باید گفت که ظاهرا این گوشی مجهز به یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

جزئیات دیگری در خصوص وان‎پلاس 5 مطرح نشده است ولی براساس اطلاعات گذشته ما بایستی انتظار یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن QHD، چیپست اسنپ‎دراگون 835، حداقل 6 گیگابایت رم، تا حداکثر 256 گیگابایت حافظه‎داخلی و باتری با گنجایش 3000 میلی‎آمپرساعت را داشته باشیم و ظاهرا ضخامت این دستگاه 7 میلی‎متر است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال