وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو با فناوری شارژ سریع وارپ شارژ ارائه خواهند شد

وان پلاس گوشی های جدید خود به نام وان پلاس ۹ و وان پلاس 9 پرو را با فناوری شارژ سریع وارپ شارژ ارائه خواهد کرد. در این دو مدل از گوشی از رم های نوع LPDDR5  استفاده خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از GSMArena، وان پلاس […]

وان پلاس گوشی های جدید خود به نام وان پلاس ۹ و وان پلاس 9 پرو را با فناوری شارژ سریع وارپ شارژ ارائه خواهد کرد. در این دو مدل از گوشی از رم های نوع LPDDR5  استفاده خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از GSMArena، وان پلاس به زودی گوشی های جدید خود را با مشخصات دقیق‌تر عرضه خواهد کرد. هم اکنون دو مدل وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو توانسته اند گواهی 3C دریافت کنند. این گواهی مشخص خواهد کرد که شارژ سریع این دو گوشی چگونه است.

طبق قابلیت وارپ شارژ در گوشی های وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو می‌توان این گوشی‌ها را با توان ۶۵ وات شارژ کرد. در حالیکه شارژرهای نوع PDO و PPS تنها قابلیت شارژ ۴۵ وات را دارن.د طبق شایعات منتشر شده احتمال می رود وان پلاس ۹ پرو از قابلیت شارژ بی سیم 45 وات نیز استفاده کند.

طی تصاویر منتشر شده در حساب رسمی وان‌پلاس احتمالا این دو گوشی از رم های سری LPDDR5 استفاده خواهند کرد. در این تصاویر مشخصات سری وان پلاس 9 نیز مشخص شده است. نمایشگر وان پلاس 9 با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و دوربین اصلی 50 مگاپیکسل با سنسور Sony IMX766 و با قابلیت فیلمبرداری 4K عرضه می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال