گوشی وان پلاس 9RT در ۲۱ مهرماه معرفی می شود

وان پلاس اعلام کرد به زودی گوشی جدیدخود را در تاریخ ۱۳ اکتبر معرفی خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی 9RT وان پلاس مجهز به پردازنده اسنپدراگون 888 در تاریخ ۲۱ مهرماه معرفی می شود. این شرکت پیش از این گوشی وان پلاس 9R  را با همین مشخصات روانه بازار […]

وان پلاس اعلام کرد به زودی گوشی جدیدخود را در تاریخ ۱۳ اکتبر معرفی خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی 9RT وان پلاس مجهز به پردازنده اسنپدراگون 888 در تاریخ ۲۱ مهرماه معرفی می شود. این شرکت پیش از این گوشی وان پلاس 9R  را با همین مشخصات روانه بازار کرده بود. تصاویر این گوشی هم اکنون در سایت وان پلاس قابل مشاهده است.

در این تصاویر گوشی وان پلاس 9RT شبیه به مدل قبلی خود و با بریدگی بالای نمایشگر برای قرارگیری دوربین سلفی مشاهده میشود. همچنین نمایشگر آن به نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهمراه شارژر ۶۵ واتی خواهد بود. این ویژگی ها تماما شبیه به نسخه اصلی 9R است. اما در قاب پشتی و محل قرارگیری دوربین ها با طراحی متفاوتی روبرو خواهیم بود.

همچنین نسخه اندروید ۱۱ و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است. دیگر دوربین ها شامل یک دوربین 16 مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو و یم دوربین 2 مگاپیکسلی از نوع ماکرو خواهد بود. نمایشگر آن ۶.۵۵ اینچ از نوع امولد است. پردازنده آن نیز اسنپدراگون ۸۸۸ و با ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار خواهد شد. وان پلاس برای این گوشی قیمت 310 دلار در نظر گرفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال