گوشی وان پلاس Ace 2 Pro با سخت‌افزاری قوی؛ ۲۴ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه

وان پلاس هم اکنون در خال توسعه جوشی جدید Ace 2 Pro است. این شرکت قصد دارد از سخت افزارهای قدرتمند در این دستگاه استفاده کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالا زمان عرضه رسمی Ace 2 Pro اواخر ماه جاری میلادی باشد. البته پیش از معرفی برخی از ویژگی های اصلی […]

وان پلاس هم اکنون در خال توسعه جوشی جدید Ace 2 Pro است. این شرکت قصد دارد از سخت افزارهای قدرتمند در این دستگاه استفاده کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالا زمان عرضه رسمی Ace 2 Pro اواخر ماه جاری میلادی باشد. البته پیش از معرفی برخی از ویژگی های اصلی آن فاش شده است که نشان می دهد این گوشی با قطعات داخلی قدرتمند عرضه خواهد شد.

طبق گزارش منتشر شده توسط جی اس ام آرنا، گوشی وان پلاس Ace 2 Pro دارای صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچ از نوع خمیده و وضوح 1.5K است. همچنین تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو نیز در آن بکار رفته است. یکی از افشاگران دنیای موبایل اخیرا جزئیات بیشتر و جالبی از این گوسیمتشر کرده است. طبق این اطلاعات وان پلاس در این گوشی از رم ۲۴ گیگابایتی استفاده خواهد کرد. همچنین حافظه ذخیره سازی آن نیز در حالت حداکثری یک ترابایت خواهد بود.

یکی دیگر از ویژگی این گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن است که می تواند از شارژ سریع ۱۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این در حالیست که در مدل اصلی یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده شده بود. گوشی Ace 2 Pro پر پنل پشتی دارای دوربین های سه گانه است که دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل و یک دوربین اولتراواید ۸ و دوربین دو مگاپیکسلی در کنار آن قرار دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال