وان پلاس ایرفون‌های جدید Bullets V2 را معرفی کرد

روز گذشته شرکت وان‎پلاس ایرفون‎های جدید خود را معرفی کرد. این ایرفون‎ها Bullets V2 نامیده می‎شوند و نسل بعدی ایرفون‎های OnePlus Silver Bullets به شمار می‎رود که تولید آن‎ها در سال 2014 بوده است. این ایرفون‎های جدید در فروشگاه رسمی آنلاین شرکت وان‎پلاس دیده می‎شوند، گرچه امکان خرید آن هنوز وجود ندارد (و خبری هم […]

روز گذشته شرکت وان‎پلاس ایرفون‎های جدید خود را معرفی کرد. این ایرفون‎ها Bullets V2 نامیده می‎شوند و نسل بعدی ایرفون‎های OnePlus Silver Bullets به شمار می‎رود که تولید آن‎ها در سال 2014 بوده است. این ایرفون‎های جدید در فروشگاه رسمی آنلاین شرکت وان‎پلاس دیده می‎شوند، گرچه امکان خرید آن هنوز وجود ندارد (و خبری هم در رابطه با زمان آغاز فروش نیست).

ایرفون‌های جدید Bullets V2 بسته به محل جغرافیایی زندگی شما قیمت، 19.95 دلار، 19.95 یورو یا 15.99 پوند دارند. قیمت آن‎ها به نسبت ایرفون‎های Silver Bullets، 14.99 دلاری این شرکت که تا به الان در حال فروختن آن‎ها بوده است بیشتر است.

از طرف دیگر ولی باید گفت هم‎چنان قیمت آن‎ها کم است. ایرفون Bullets V2 دارای درایورهای پویای 9 میلی‎متر، ارتباط جانبی سریال 107 دسی‎‌بل، اعوجاج هارمونیک کل کمتر از یک درصد (در 1000 کیلوهرتز، 1 میلی‎وات)، نرخ توان 3 میلی‎وات و پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 20 هزار هرتز است. مقاومت ظاهری برابر با 24 امگا است. این ایرفون‎ها در کل 14 گرم وزن دارند و دکمه‎‎‎های کنترلی در امتداد سیم آن‎ها دیده می‎شود. ایرفون‎های Bullets V2 در دو مدل مشکی و سفید‎رنگ عرضه خواهند شد. آن‎ها از طریق استفاده از جک هدفون 3.5 میلی‎متری به گوشی یا موزیک‎پلیر شما متصل می‎شوند.

[aparat]http://www.aparat.com/v/wg6GO[/aparat]

جنس سیم‎پیچ آن‎ها از آلومینوم – مس است، دیافراگم از پلاستیک aryphan polyarylate ساخته شده و اندکی شن زیرکون بر روی سطح خارجی آن‎ها اسپری شده است تا جنبه‎ی “لمسی و حسی” آن‎ها را بهبود بخشند. سیم آن‎ها صاف است و سر‎های سیلیکونی متفاوتی به همراه آن‎ها عرضه خواهد شد تا به خوبی با هر گوشی جفت و جور شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال