وان پلاس اولین گوشی تاشو خود را در آمریکا معرفی می کند

مدیرعامل وان پلاس پیش از این از معرفی اولین گوشی تاشو خود در فصل سوم امسال خبر داده بود. طبق اعلام یکی از منابع آگاه این گوشی با نام وان پلاس فولد در مرداد امسال در آمریکا رونمایی می‌شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، منبع آگاه از زمان عرضه گوشی جدید وان […]

مدیرعامل وان پلاس پیش از این از معرفی اولین گوشی تاشو خود در فصل سوم امسال خبر داده بود. طبق اعلام یکی از منابع آگاه این گوشی با نام وان پلاس فولد در مرداد امسال در آمریکا رونمایی می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، منبع آگاه از زمان عرضه گوشی جدید وان پلاس خبر داد. این منبع سابقه خوبی در انتشار اخبار و حزئیات مربوط به موبایل تاشو وان پلاس دارد.

با توجه به اعلام این خبر که وان پلاس قصد دارد اولین گوشی تاشو خود را در نیمه اول آگوست عرضه کند می توان فهمید که این رویداد به فاصله یک الی دو هفته پس از معرفی گوشی های جدید تاشو سامسونگ اتفاق خواهد افتاد.

طبق اعلام منابع آگاه این گوشی در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد. همچنین طبق این اعلان بازارهای اولیه برای فروش این گوشی شامل ایالات متحده، هند و دیگر بازارهای فروش وان پلاس است. این گوشی به نمایشگر ۸ اینچی داخلی و ۶.۵ اینچی بیرونی مجهز است و احتمالا وان پلاس آن را با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عرضه خواهد کرد. رم دستگاه در حالت حداکثری ۱۶ گیگابایت است و حافظه داخلی آن نیز ۵۱۲ گیگابایت خواهد بود. باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی آن را بر عهده دارد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال