احتمالاً وان پلاس نیز به بازار گوشی های تاشدنی می پیوندد

طبق تایید مدیر اجرایی وان پلاس در توییتر احتمالاً این شرکت نیز به بازار گوشی های هوشمند تا شدنی اضافه خواهد شد.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیر اجرایی وان پلاس در توییتر تصاویری را منتشر کرد که نشان از ورود این شرکت به بازار گوشی های هوشمند تاشو دارد. در حال […]

طبق تایید مدیر اجرایی وان پلاس در توییتر احتمالاً این شرکت نیز به بازار گوشی های هوشمند تا شدنی اضافه خواهد شد.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیر اجرایی وان پلاس در توییتر تصاویری را منتشر کرد که نشان از ورود این شرکت به بازار گوشی های هوشمند تاشو دارد. در حال حاضر بسیاری از برندهای مطرح بازار به سراغ عرضه گوشی های تا شدنی رفته اند. طبق گزارش منتشر شده توسط گیزمو چاینا پیت لاو، از بنیانگذاران گوشی های وان پلاس در توییت اخیر خود با انتشار تصاویری از احتمال ورود وان پلاس به بازار گوشی تاشدنی خبر داد.

 این تصاویر که در حساب توییتری پیت لاو منتشر شد احتمالاً مربوط به بخش هایی از یک گوشی تاشدنی بوده است زیرا وی از دنبال کنندگان خود خواست تا در مورد این تصویر و محصول مرتبط با آن حرف بزنند. این تصویر به مکانیسم لولای گوشی مربوط بوده است. در این توئیت به جزئیات دیگری اشاره نشد. اما می‌توان حدس زد احتمالاً گوشی تاشدنی وان پلاس شباهت زیادی به گوشی Find N اوپو داشته باشد.

 پیش از این شایعاتی مبنی بر تولید گوشی تاشدنی توسط وان پلاس در سال آینده مطرح شده بود اما پس از آن اطلاعات دیگری در این مورد منتشر نشد. البته ورود این شرکت به بازار گوشی های تا شدنی با افزایش رقابت بیشتر در این بازار همراه خواهد بود در نهایت می تواند به تولید محصولات بهتر با قیمت های پایین تر منجر شود. در حال حاضر سامسونگ بازار این گوشی ها را تحت سلطه خود دارد به طوری که اکنون محصولاتی را با بهبود‌های چشمگیر و در بسیاری از مناطق جهان عرضه کرده است. پس از آن شیائومی نیز با معرفی میکس فولد ۲ توانسته است باریک ترین گوشی تاشو جهان را عرضه کند.