تمسخر وان پلاس در مورد گوشی های گلکسی S23 سامسونگ

سامسونگ پیش از این بارها علاوه بر تبلیغ گوشی های خود عبا ت های تمسخر امیری را در مورد رقبای خود بویژه اپل بیان داشته است. اما این بار پس از معرفی گوشی های جدید سامسونگ، وان پلاس در توییتر پرچمداران جدید سامسونگ را به سخره گرفت. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، […]

سامسونگ پیش از این بارها علاوه بر تبلیغ گوشی های خود عبا ت های تمسخر امیری را در مورد رقبای خود بویژه اپل بیان داشته است. اما این بار پس از معرفی گوشی های جدید سامسونگ، وان پلاس در توییتر پرچمداران جدید سامسونگ را به سخره گرفت.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت وان پلاس در توییت خود در مورد گوشی های پرچمدار سامسونگ مطالبی را بیان کرد. البته این توییت ها از اکانت OnePlus USA منتشر شد و حساب اصلی جهانی این شرکت توییت های منتشر شده را تایید را ریتوییت نکرد.

در توییت این شرکت به موضوعاتی مانند دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و نبود شارژر درون جعبه اشاره شده بود. همچنین از قیمت دستگاه‌های جدید و مشخصات آن نیز نوشته شده بود.

در توییت وان پلاس آمده بود: با توجه به قیمت گذاری نجومی چرا به آن گلکسی (کهکشان) می گویند و یا در کدام کهکشان برای گوشی گلکسی S23 مبلغ ۱۱۹۹ دلار پرداخت می کنند؟

این حساب کاربری تصویری را نیز در این رشته توییت منتشر کرد که بصورت طنز آمیز به موضوع تفاوت اندک گل ‌شی های گلکسی S23 و S22 اشاره دارد.

البته سامسونگ نیز پیش از این بارها در این مورد دستگاهی اپل را مورد تمسخر قرار داده است. در آخرین مورد که در آذرماه اتفاق افتاد، سامسونگ اپل را به دلیل نداشتن آیفون تاشو مورد تمسخر قرار داده بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال