رندرهای وان پلاس نورد ۳ پیش از رونمایی به نمایش درآمد

با اینکه زمان زیادی تا رونمایی رسمی از وان پلاس مورد ۳ باقی نمانده است رندرهای رسمی این گوشی به نمایش گذاشته شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وان پلاس حدود دوسال پیش از گوشی وان پلاس نورد ۲ رونمایی کرده بود. اکنون نیز زمان کوتاهی تا معرفی گوشی بعدی این شرکت […]

با اینکه زمان زیادی تا رونمایی رسمی از وان پلاس مورد ۳ باقی نمانده است رندرهای رسمی این گوشی به نمایش گذاشته شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وان پلاس حدود دوسال پیش از گوشی وان پلاس نورد ۲ رونمایی کرده بود. اکنون نیز زمان کوتاهی تا معرفی گوشی بعدی این شرکت باقی مانده است. طبق گزارش عایکنشر شده نورد ۳ با طراحی مشابه CE 3 Lite عرضه میشود. بنابراین طراحی جدیدی وجود نخواهد داشت.

رندرهای منتشر شده از این گوشی نشان می دهد احتمالا نورد ۳ با رنگ های سبز و مشکی عرضه میشود. ماژول دوربین در پنل پشتی شبیه به دو حلقه مجزا است که سه دوربین را درون خود جای داده است. فلش ال ای دی در کنار هر دو ماژول قرار دارد. بنابراین در زمان عکسبرداری موجب روشنایی بیشتر خواهد شد. در مرکز قاب نیز لوگوی وان پلاس قرار دارد.

وان پلاس در این گوشی از فریم جدید کاملا تحت استفاده کرده است. بنابراین کاربران زمان استفاده حس بهتری خواهند داشت. احتمالا این فریم از پلاستیک ساخته شده است. همچنین حسگر اثرانگشت با دگمه پاور ادغام شده و علاوه بر آن دکمه معروف سایلمت این شرکت نیز همچنان روی آن قرار دارد. نمایشگر آن گوشی دارای حاشیه های باریک بوده و در بالای آن درون حفره ای دوربین سلفی قرار دارد. دوربین اصلی این گوشی ۶۴ مگاپیکسل و از شارژ سریع ۸۰ واتی و تراشه م‍دیاتک دایمنسیتی ۹۰۰۰ بهره برده است.