اولین تیزر رسمی برای معرفی OnePlus 5 منتشر شد

در روزهای گذشته اخبار زیادی در خصوص گوشی OnePlus 5 منتشر شده است. در طول چند هفته‎ی اخیر، ما شاهد درز اطلاعات زیادی از این گوشی به بیرون بوده‎ایم و حتی در یکی دو فروشگاه آنلاین ظاهر شده است. با آن‎که، شرکت وان‎پلاس در گفتگو با وب‎سایت The Verge وجود این گوشی را تایید کرده […]

در روزهای گذشته اخبار زیادی در خصوص گوشی OnePlus 5 منتشر شده است. در طول چند هفته‎ی اخیر، ما شاهد درز اطلاعات زیادی از این گوشی به بیرون بوده‎ایم و حتی در یکی دو فروشگاه آنلاین ظاهر شده است. با آن‎که، شرکت وان‎پلاس در گفتگو با وب‎سایت The Verge وجود این گوشی را تایید کرده اما در نهایت مدرک محکمی دال بر تولید این گوشی منتشر شده است.

این شرکت چین اولین تیزر برای دستگاه در پیش روی پرچم‎دار خود را در اکانت شبکه‎ی اجتماعی Weibo خود منتشر کرده است. این تیزر تصویری است که در آن کلمه‎ی “HELLO 5” با نشان وان‎پلاس در گوشه‎ی آن دیده می‎شود. در توضیحی که این شرکت برای این تصویر آورده است جمله‎ی “Hey Summer! Give me five!” به چشم می‎خورد.

با آن‎که خود این تیزر اطلاعات خاصی در خصوص این گوشی مطرح نمی‎کند ولی عدد “5” و هم‎چنین کلمه‎ی تابستان نشان می‎دهد وان‎پلاس این فصل را برای عرضه‎ی پرچم‎دار بعدی خود تحت عنوان وان‎پلاس 5 انتخاب کرده است.

در رابطه با مشخصات فنی، ما انتظار استفاده از یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن QHD، چیپست اسنپ‎دراگون 835 و 6 یا 8 گیگابایت رم را داریم. هم‎چنین گفته می‎شود برای اولین بار در یکی از گوشی‎های این شرکت از سیستم دوربین دوگانه یعنی دو دوربین 12 مگاپیکسلی، به کار گرفته خواهد شد.

گفته می‎شود وان‎پلاس قصد استفاده از یک باتری با گنجایش 3600 میلی‎آمپر با پشتیبانی از فناوری شارژ اختصاصی سریع نسل بعدی این شرکت یعنی Dash Charge 2.0 را دارد. البته به یاد داشته باشید تمامی این موارد شایعاتی هستند که شنیده می‎شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال