وان پلاس نورد N200 5G، ارزان ترین گوشی با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G

یکی از کاربران حوزه فناوری مشخصات کاملی از گوشی وان پلاس منتشر کرد که نشان می دهد این گوشی از سری ارزان گوشی وان پلاس با فناوری شبکه 5G خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک کاربر توییتر و مسلط به حوزه فناوری به نام ایوان بلس در توییت اخیر خود […]

یکی از کاربران حوزه فناوری مشخصات کاملی از گوشی وان پلاس منتشر کرد که نشان می دهد این گوشی از سری ارزان گوشی وان پلاس با فناوری شبکه 5G خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک کاربر توییتر و مسلط به حوزه فناوری به نام ایوان بلس در توییت اخیر خود مشخصات کامل ارزانترین گوشی 5G وان پلاس را افشا کرد. در این توییت رندری از این گوشی نیز منتشر شده و پس از آن نیز کاربر دیگری با نام کاربری Mukul Sharma از عرضه این گوشی تا تاریخ ۲۵ خرداد ماه خبر داد.

اخیراً وان پلاس از گوشی نورد CE 5G مجهز به اسنپدراگون ۸۵۵ ای و دوربین ۶۴ مگاپیکسل رونمایی کرده بود. احتمالاً وان پلاس  نورد N200 5G که از آن بعنوان ارزانترین گوشی وان پلاس نام برده می شود قرار است با سیستم عامل اندروید ۱۱ و مجهز به اسنپدراگون ۴۸۰ کوالکام عرضه شود. همچنین نمایشگر این گوشی 6.49 اینچ از نوع LCD خواهد بود و حافظه ۶۴ گیگابایتی آن نیز با استفاده از درگاه MicroSD قابل افزایش است. در این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با توان شارژ ۱۸ وات استفاده خواهد شد.

در وان پلاس  نورد N200 5G از حسگر اثر انگشت و همچنین قابلیت تشخیص چهره استفاده شده است. دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسل و دوربین اصلی که در پنل پشتی به همراه ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی از نوع ماکرو و مونوکروم قرار گرفته ۱۳ مگاپیکسل است. بر اساس شایعات منتشر شده احتمالاً وان‌پلاس قصد دارد این گوشی جدید را با قیمتی کمتر از ۲۵۰ دلار در ایالات متحده عرضه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال