ساعت هوشمند وان پلاس با شارژدهی ۳۰ روزه و نمایشگر بزرگ رونمایی شد

وان پلاس از ساعت هوشمند خود با نام وان پلاس نورد واچ رونمایی کرد. این ساعت دارای یک صفحه نمایش بزرگ است و می تواند تا ۳۰ روز شارژ دهی داشته باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وان پلاس که سال گذشته وارد بازار تولید ساعت های هوشمند شد اکنون اولین ساعت […]

وان پلاس از ساعت هوشمند خود با نام وان پلاس نورد واچ رونمایی کرد. این ساعت دارای یک صفحه نمایش بزرگ است و می تواند تا ۳۰ روز شارژ دهی داشته باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وان پلاس که سال گذشته وارد بازار تولید ساعت های هوشمند شد اکنون اولین ساعت خود را وارد بازار کرد. این ساعت دارای یک نمایشگر ۱.۷۸ اینچی چهارگوش است که دارای نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است و با رزولوشن ۳۶۸ در ۴۴۸ عرضه میشود. در این ساعت ارزان قیمت از GPS استفاده نشده و برای دریافت موقعیت مکانی به اتصال با گوشی نیاز است. سنسورهای ردیابی خواب سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون نیز در آن قرار دارد.

وجود استاندار IP68 این گوشی را در برابر آب و گرد و غبار محافظت میکند. همچنین امکان تشخیص فعالیت های ورزشی از طریق شتاب سنج وجود دارد. بدنه این ساعت آلیاژ روی بهمراه پلاستیک است که یک بند سیلیکونی نیز دارد. یک باتری ۲۳۰ میلی آمپر ساعتی نیز در آن قرار دارد که در صورت قرارگیری در حالت Low Power می تواند تا ۳۰ روز شارژ دهی داشته باشد. وان پلاس نورد ۶۰ دلار قیمت دارد و در رنگ های دیگر غیر از مسمی با قیمت ۸۵ دلار بفروش می‌رسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال