وان پلاس اولین گوشی تاشو خود را در نیمه دوم امسال عرضه می کند

در حالی که شرکت های بسیاری از گوشی های تاشو خود در بازار رونمایی کرده اند، وان پلاس هنوز هیچ گوشی تاشویی عرضه نکرده است. گفته میشود طبق اعلام این شرکت در کنگره جهانی موبایل اولین گوشی تاشو این شرکت در نیمه دوم سال جاری معرفی میشود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، […]

در حالی که شرکت های بسیاری از گوشی های تاشو خود در بازار رونمایی کرده اند، وان پلاس هنوز هیچ گوشی تاشویی عرضه نکرده است. گفته میشود طبق اعلام این شرکت در کنگره جهانی موبایل اولین گوشی تاشو این شرکت در نیمه دوم سال جاری معرفی میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در گذشته شایعات بسیاری منتشر شده بود که در آن به تمرکز وان پلاس برای عرضه گوشی تاشو اشاره شده بود. طبق گفته اخیر این شرکت علاوه بر معرفی وان پلاس ۱۱ در سطح جهانی کار روی یک گوشی دیگر نیز ادامه داشته است. هنوز اطلاعات زیادی در مورد گوشی تاشو وان پلاس منتشر نشده است، اما خبرهای منتشر شده نشان می دهد این شرکت اقدام به ثبت دو نام تجاری در چین کرده است. این دو نام عبارتند از وان پلاس V فولد و وان پلاس V فلیپ. البته در حال حاضر وان پلاس تنها به توسعه یک گوشی آشا ه کرده است. هنوز مشخص نیست منظور وان پلاس کدامیک از این دو گوشی بوده است.

پیش از این یکی از مدیران این شرکت در مورد گوشی بعدی وان پلاس گفته بود اولین گوشی تاشو آنها دارای عملکرد سریع و روان خواهد بود. این عملکرد مناسب به دلیل طراحی صنعتی و فناوری های مکانیکی آن مربوط میشود و ارتباطی به رابط کاربری و ارتباطات نرم افزاری ندارد.

به گفته وان پلاس در ماه آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد. اخیرا این شرکت در کنگره جهانی موبایل از گوشی مفهومی وان پلاس ۱۱ کانسپت رونمایی کرده بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال